Osijek
U TIJEKU JE DRUGA FAZA SANACIJE MOSTA DR. FRANJE TUĐMANA

Dovršetak radova očekuje se krajem idućeg tjedna, nakon zamjene prijelaznih naprava
Objavljeno 13. rujna, 2019.

Budući da su se zbog nepovoljnih vremenskih prilika u studenom prošle godine “razlomili” u dvije faze, radovi na sanaciji osječkog mosta dr. Franje Tuđmana trebali su se nastaviti proteklog proljeća, ali su radnici, strojevi i znakovi privremene regulacije prometa tek početkom rujna ponovno dočekali vozače na sjevernom ulazu u Osijek. Danas su radovi na mostu u punom jeku, pa se i sam projekt sanacije, vrijedan 140.000 kuna s PDV-om, polako privodi kraju.

- Sredinom ovog tjedna imali smo koordinaciju s izvođačima, kada smo zaključili da sve ide prema planu. Stoga u ponedjeljak, nakon pripremnih radova i vađenja stare prijelazne naprave, očekujemo početak procesa asfaltiranja, a sve bi trebalo biti dovršeno krajem idućeg tjedna ako ne bude bilo kišnih razdoblja - otkriva Mario Mišetić, voditelj RJ Prometnice tvrtke Unikom, podsjećajući da je izvođaču, zagrebačkoj tvrtki Bitumont-CPN d.o.o., na početku najviše muke zadavala krivo postavljena prijelazna naprava, ali sada, kada su znali što ih čeka, radovi teku znatno brže. Naime, kada je unutrašnjost mosta otvorena prošle godine, projektant koji je bio zadužen za sanaciju, morao je pronaći rješenje za prijelazne naprave koje su bile pomaknute 20 centimetara u odnosu prema prvotnom projektu, zbog čega su se radovi naposljetku prolongirali za nekoliko tjedana. Međutim, nisu samo iznenađenja na terenu i vremenske prilike razlog kašnjenja i druge faze radova na cestovnom mostu.

- Zbog novog smo proračuna i ove godine morali sklapati novi ugovor s izvođačem, a nakon te administrativne procedure zagrebačka tvrtka već je imala ugovorene poslove na proljeće, pa ih nismo mogli dobiti ranije. Naime, malo je tvrtki u RH koje se uopće bave ovakvim poslovima, koje su specijalizirane za sanaciju mostova, a njihove su usluge postale još traženije nakon akcije Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja o ispitivanju sigurnosti mostova i dostave planova njihova održavanja - pojašnjava Mišetić, naglašavajući kako će osječki most nakon ovih radova biti potpuno siguran, pa se u sljedećem razdoblju očekuju samo “kozmetički” radovi, poput zamjene rubnjaka i bojenja ograde.

- U održavanje mostova mora se ulagati konstantno, bar nekoliko tisuća kuna godišnje, kako se za deset godina za potpuni remont ne bi moralo davati milijune, prema tom se planu i mi vodimo - zaključuje Mišetić, ističući kako do sada nije bilo pritužbi vozača na radove na mostu jer semafor svakih 40 sekundi propušta automobile iz pojedinog smjera, a manji su zastoji prisutni samo ujutro. M.Mandić
Semafor svakih 40 sekundi propušta automobile iz pojedinog smjera, a manji su zastoji samo ujutro
Najčitanije iz rubrike