Zdravlje
SAVJET

Uz vježbu zadržite zdravlje i dobar imunitet
Objavljeno 2. rujna, 2019.
Promjena godišnjeg doba idealno je vrijeme da ojačate imunološki sustav. Važno je piti dovoljno svježe vode, jesti mnogo svježeg voća i povrća, češnjaka, probiotika, vitamina B, C i D, cinka, propolisa i meda. Drugi način da ojačate imunološki sustav i ostanete snažni jest da vježbate. Ljeti je ugodno provoditi vrijeme na otvorenom. Na taj se način krećemo prirodno, nježnim pokretima, poput lagane šetnje plažom. Ne dajte da vas hladnije temperature spriječe u kretanju. Mnogi ljudi prestanu vježbati tijekom hladnijih dana. Jedan od načina kako da se nastavite kretati tijekom hladnijeg vremena jest da obavljate neku aktivnost kod kuće: možete skakati na minitrampolinu, vježbati jogu kod kuće, otići na plivanje, upisati se u teretanu ili na tečaj plesa. Pronađite tjelovježbu koja će vam biti zanimljiva kako biste ostali vitalni i zdravi. J.Kn.
Možda ste propustili...

UČINITE MALI PREDAH OD TEŠKIH JELA I ZAČAS PRIPREMITE ZDRAV, JEFTIN I HRANJIV OBROK

Vrijeme je da zavolite salate - zdrave, zasitne, ukusne, a vrlo jednostavno ih pripravljamo

ŠEST NAMIRNICA ZA ZDRAVLJE PROBAVNOG SUSTAVA

Prirodni čistači organizma

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

ŠEST NAMIRNICA ZA ZDRAVLJE PROBAVNOG SUSTAVA

Prirodni čistači organizma

2

UČINITE MALI PREDAH OD TEŠKIH JELA I ZAČAS PRIPREMITE ZDRAV, JEFTIN I HRANJIV OBROK

Vrijeme je da zavolite salate - zdrave, zasitne, ukusne, a vrlo jednostavno ih pripravljamo

3

STUDIJA DOBROBITI KRETANJA

Čak je i malo vježbanja povezano s dužim životom