Autoglas
TRAJE OD 1975.

Najnoviji VW Passat nastavlja priču o uspjehu bestselera
Objavljeno 9. srpnja, 2019.
Ovo je prvi Volkswagen koji djelomično može voziti automatizirano, do 210 km/h

Najinovativniji Passat svih vremena nastavlja priču o uspjehu bestselera kojeg je od 1975. do danas prodano više od 30 milijuna jedinica. Vozili smo ga cestama oko Mainza. Izvana su redizajnirani prednji i stražnji branik te rešetka hladnjaka, a nova su i LED svjetla. LED Matrix glavna svjetla već smo vidjeli na perjanici game, novom Touaregu.

Proširena je i ponuda boja i lakih naplataka. Iznutra su promjene kvalitativne naravi. Novi su dekorativni elementi i materijali, obloge vrata, instrumenti i novo višenamjensko kolo upravljača. Nova generacija digitalnih instrumenata može se konfigurirati s pomoću samo jedne tipke preko kola upravljača. Na njemu debitira novi infotainment sustav, koji će uskoro biti dostupan i u ostalim modelima iz Wolfsburga. Sustav We Connect donosi usluge streaminga, web-radio i tehnologiju web-aplikacija. A od sada vozač s njime može i komunicirati.

Novi sustavi potpore kao što su „Travel Assist“ istovremeno usavršavaju sigurnost i udobnost te pružaju priliku da se Passat kao prvo vozilo marke Volkswagen može voziti djelomično automatizirano do brzine od 210 km/h. Nova je i struktura opreme. Osnovna će se verzija od sada zvati „Passat“. Nakon nje slijedi srednja razina „Business“, dok vrhunska oprema nosi naziv „Elegance“. Dostupna je i individualizacija R-Line kao i svestrani offroader Alltrack. Plug in hibridna verzija, Passat GTE sada ima jaču bateriju i veći doseg od 56 kilometara samo na električnu energiju. Naravno, tu je i dalje cijela lepeza turbobenzinskih i turbodizelskih motora (tri benzinska i četiri turbodizelska) u rasponu snage od 120 do 272 konjske snage.

Na naše tržište stiže u rujnu, kad će biti poznate i cijene.

Passat GTE je prvi model u novoj generaciji VW plug-in hibridnih modela sa znatno većim dosegom. Baterija ima veći kapacitet, i to za 31 posto, ukupno 13 kWh. Električni je doseg prema WLTP ciklusu do 55 km kada je riječ o Variantu odnosno 56 km za limuzinu. I u najvećim gradovima povećani kapacitet energije baterije bit će dovoljan da se većina dnevnih dionica prijeđe potpuno električno. Sa snagom od 160 kW/218 KS već sada ispunjava granične vrijednosti norme za ispušne plinove Euro 6d.

Mato Pavličević
SVI MOTORI IDU S FILTROM ČESTICA
Svi benzinci i dizelaši dolaze s filtrom čestica, a plug-in hibridni Passat GTE deklariran je po WLTP standardu. Dizelski motori nude se u varijanti sa 120, 150, 190 i 240 KS, a benzinski motori razvijaju 150, 190 i 272 KS. Redizajnirani Passat bit će posljednji model koji će se izrađivati u Njemačkoj. Od 2023, izrađivat će se u Škodinoj tvornici Kvasiny.
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana