Regija
NA PANONSKOM MORU REKORDNO

Ovogodišnji lipanj 128 posto jači od lanjskog
Objavljeno 5. srpnja, 2019.
I prihod od hrane i pića povećao se za 153 posto, a i ukupni prihodi na bazenima povećali su se za 146 posto
BIZOVAC

Bizovačka se ravnica od 7. lipnja pretvorila u najveću slavonsku plažu jer tada je, tradicionalno, ljeto na najvećem bazenu s valovima počelo već i prije kalendarskog.

Presedan

Dio bizovačkog Aquapolisa otvoren je već 1. svibnja, a u petoj sezoni na valovima posjetitelje su uz 11 bazena dočekale i velike novosti, ali i rekordno dobri rezultati koji su iznenadili i najveće optimiste i premašili sva očekivanja.


Naime, u prvih šest mjeseci 2019. u odnosu prema istom razdoblju prošle godine bilo je čak 51 posto više kupača ili u brojkama: u 2018. godini zaključno s 30. lipnja bilo ih je 45.037, a ove godine čak 66.907. No ove se sezone dogodio i presedan: od 2008. godine, dakle posljednjih 11 godina, nije zabilježen ovolik broj posjetitelja i ovakav rast prihoda za razdoblje od 1. lipnja do 1. srpnja jer došlo je do povećanja broja kupača od čak 128 posto: u lipnju 2018. godine bilo ih je 14.542, a u istom mjesecu ove godine impresivna brojka od 33.172 kupača.


Sve to pratio je i porast prihoda od hrane i pića za 153 posto, a i ukupni prihodi na bazenima povećali su se za 146 posto u odnosu prema lipnju 2018. Istodobno, za četvrtinu se povećao i broj organiziranih dolazaka grupa na kupalište u prvih šest mjeseci 2019., u odnosu prema istom razdoblju lani.


- Proširili smo se. Od ove godine sunčalište je veće za 800 četvornih metara, sada imamo čak 1600 ležaljki, 500 više nego prošle godine - tako da uistinu možemo reći da imamo najuređeniju, najljepšu i najveću plažu u Slavoniji.
Najbolja sezona

Osim povećane površine sunčališta, posjetitelji imaju i nove kabine za presvlačenje, a povećali smo i broj sjedećih mjesta u ugostiteljskim objektima, a samim time i kvalitetu usluge - poručuje Marcel Medak, direktor društva Bizovačke toplice.


Milan Dumenčić, direktor hotela Termia, podsjeća da bi 2019. godina prema svim pokazateljima trebala biti najbolja sezona dosad.


- Drago mi je da su posjetitelji prepoznali kvalitetu i naš golemi trud, jer iz godine u godinu trudimo se podići standarde. Otkad smo preuzeli Bizovačke toplice, 2013. godine, radimo sve kako bismo im vratili nekadašnji sjaj, no ovo što se sada događa, premašilo je i naša najoptimističnija očekivanja - kaže Dumenčić dodajući kako sada u jednom danu broj gostiju zna premašiti i brojku od 3000. On drži da odlična ponuda koju su s godinama upotpunjavali i postignuti rezultati najbolje potvrđuju da je nakon pet godina sadašnji tim ponovno postavio Bizovačke toplice na noge i da primjera sličnog ovome nema u Hrvatskoj.
Ne treba zaboraviti ni činjenicu da je u obnovu i nove sadržaje Aquapolisa dosad uloženo 40 milijuna kuna, a svaku sezonu goste dočekuju s novim ulaganjima. Ove godine vrlo se rano krenulo s marketinškim aktivnostima prema emitivnim tržištima i to je dalo rezultate.


Lidija Aničić
Sve više gostiju iz Mađarske i BiH
Jelena Brandeker, voditeljica prodaje i marketinga, kaže da je uz goste iz Mađarske iznimno porastao i broj posjetitelja iz BiH. “Brojke iz sezone u sezonu rastu, a primjerice, najposjećeniji vikend prošlog ljeta bio je onaj od 10. do 12. kolovoza kada je kupalište posjetilo čak 8515 gostiju, što je najbolji rezultat u posljednjih pet godina. Bio je to i rekordan kolovoz s 51.225 posjetitelja, što je čak 30 posto više u odnosu prema istom mjesecu 2017.” poručuje Brandeker o brojkama koje potvrđuju pravi uzlet kontinentalnog turizma.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana