Autoglas
ZBOG ODLIČNE ORGANIZACIJE SUZUKI DRIVING DAYSA

Ivica Škojo primio priznanje iz ruku vlasnika kompanije Suzuki
Objavljeno 18. lipnja, 2019.
Krajem svibnja osječki je poduzetnik i direktor Automobila Škojo, Ivica Škojo, tijekom susreta u Budimpešti primio pismo zahvalnosti iz ruku Osamu Suzukija, vlasnika i predsjednika Suzuki Motor Corporationa. U skladu s tradicionalnom japanskom radnom etikom, vlasnik velike automobilske kompanije, s plasmanom na gotovo svim svjetskim tržištima, osobno se posebnim priznanjem zahvalio čovjeku koji na hrvatskom tržištu pridonosi prodajnim rezultatima marke Suzuki.


Također, tijekom primopredaje priznanja apostrofiran je i rad kompletne logistike tvrtke Automobili Škojo na iznimno uspješnoj organizaciji godišnje manifestacije Suzuki Driving Days. Prošle godine je na tom, sad već tradicionalnom, okupljanju vlasnika i simpatizera Suzukijevih automobila i motocikala u Osijeku obavljeno je 424 testne vožnje tijekom dva dana, a ove godine čak 711 testnih vožnji unatoč lošem vremenu. To su rezultati koje ne može ostvariti nitko u regiji. A vlasnik Suzukija očito precizno prati rad i zalaganje te stupanj kreativnosti kod komunikacije s potencijalnim kupcima i angažman na razvoju zajednice koju tvore ljudi povezani istom markom automobila koje voze.


Osamu Suzuki ima 89 godina i danas je jedan od najdugovječnijih lidera u automobilskoj industriji. U Suzukiju se zaposlio 1958., a od 1978. je na čelu kompanije. Iznimno je zaslužan za širenje proizvodnje i prodaje malih gradskih automobila po cijelome svijetu. Doveo je Suzuki u Australiju, Novi Zeland, Pakistan, čak na Filipine i Tajland, a u Indiji je promijenio cijelo tržište automobila i snažno utjecao na razvoj indijske autoindustrije. Za taj je pothvat odlikovan i jednim od najviših civilnih odlikovanja koje dodjeljuje indijska vlada.
Čovjek takvog poslovnog iskustva i mudrosti učinio je Suzuki markom koja se temeljito i gotovo posvećeno brine o svojim partnerima, čak i na malim tržištima kakvo je hrvatsko. I praktično prikazuje kako u konkretnim poslovnim odnosima funkcioniraju japanski kodeksi časti, do te mjere korektno da vlasnik i predsjednik kompanije, bez zadrške, osobno zahvaljuje partneru na trudu da poveća dosege njegova posla. Riječ je o potpuno predanoj, čistoj ljubaznosti, stvarnoj zahvalnosti koja je Ivicu Škoju i sve zaposlenike Automobila Škojo kratkotrajno ganula, a dugoročno sigurno promijenila i podučila poslovnim vrijednostima koje proizlaze iz poniznosti. M.Bu.