Mozaik
BREND CROATA OTVORIO NOVI CONCEPT STORE NA SREDIŠNJEM TRGU

Spoj elegancije i kulturne tradicije opet u Osijeku
Objavljeno 25. svibnja, 2019.

Osijek je u četvrtak, 23. svibnja 2019., bio mjesto jedinstvenog, kreativnog i elegantnog druženja na prvom Croata after work partyju održanom prigodom nedavnog otvorenja novog prodajnog mjesta u Osijeku.

Njihov novi salon smješten je na glavnom gradskom trgu na adresi Trg Ante Starčevića 5, a iako nije jednostavno napraviti novu kulturno-turističku atrakciju, upravo to je hrvatskom modnom brendu CROATA u suradnji s neprofitnom ustanovom Academia Cravatica pošlo za rukom jer se u salonu na trgu nalazi originalni koncept – Croata Museum Concept Store. Ugodnoj atmosferi pridonijeli su zvukovi saksofona, pijana i udaraljki zahvaljujući Ivici Bilcu i Zlatku Baraću iz Dua Barać Bilac koji su ugodnom glazbom uveličali ovo zanimljivo druženje. Događaju je nazočio i direktor tvrtke Potomac d.o.o. (brend CROATA) Franjo Bušić, koji je istaknuo kako im je, unatoč preseljenju na novu lokaciju, uvijek želja i namjera bila ostati u gradu Osijeku, a progovorio je i o važnosti kravate za Hrvatsku kao kulturnog i turističkog brenda.

- Kroz godine našeg djelovanja zaista su se milijarde ljudi upoznale s pričom o kravati, ali ono što je zanimljivo i možda manje poznato je da je kravata zapravo nastala iz ljubavne priče. Naime, djevojka je darovala muškarcu rubac i u to doba, u Hrvatskoj, to je bilo nešto poput zaručničkog prstena, pa je samim time kravata simbol ljubavi i vjernosti. U svom djelovanju surađujemo i s kulturnom ustanovom Academia Cravatica, osnovanom od strane CROATE, kojoj smo i glavni sponzor. Međutim, ona je neovisna o nama, financira se i iz drugih izvora, a njihove procjene govore da oko milijardu kuna PR-a godišnje naprave inozemnim ili tuzemnim marketingom i promocijom cijele te fenomenologije, jer se Academia upravo time i bavi, proučavanjem važnosti kravate kako u prošlosti tako i u sadašnjosti i budućnosti. Inače, ideja Concept Storea seže do 2008. godine kada je otvoren prvi takav salon u Splitu, nakon čega je dobio nagradu u Milanu kao najinovativniji iskorak u maloprodaji na svijetu u konkurenciji svih najvećih svjetskih brendova. Riječ je o muzejskoj interpolaciji u prodajni prostor kojom se priča jednog grada ili regije priča kroz različite muzeološke narativne elemente, a središtu grada daje se novo značenje. Osim klasične komercijalne i modne komponente, koja CROATA jest, mi ovim prostorom naglašavamo i kulturnu dimenziju grada te postajemo njegova nezaobilazna točka. Cijelo elegantno muško odijevanje potječe upravo od kravate, mnogima je manje poznata činjenica da su košulje, odijela i kragne nastale upravo od nje, čija prepoznatost u svijetu mode datira iz 17. stoljeća. Priču o Osijeku povezali smo i s trojicom važnih Osječana - Dobrišom Cesarićem, Franjom Krežmom i Lavoslavom Ružičkom koji su najdostojanstvenije simbolizirali sve vrijednosti koje kravata pruža kroz sliku pravog gospodina - zaključio je Bušić. E.Nenadić
Boris Piližota

zamjenik gradonačelnika grada Osijeka

“Drago nam je što brend kakav je CROATA u samo srce grada, na središnji Trg Ante Stračevića, unosi dašak hrvatske i svjetske kulturne baštine te živi tu posebnost utkanu u svaki proizvod. CROATI, kao i svima koji vide u Osijeku mjesto dodatnog razvoja vrijednosti svoje poslovne ideje, želim puno uspjeha u poslovanju. I neka ovo bude još jedan korak kojim će i Osječani i CROATA ostvarivati viziju grada kakvog priželjkujemo.”
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike