Objavljeno 17. svibnja, 2019.
JU Parka prirode Papuk na tiskovnoj je konferenciji, održanoj na Eko točki parka u Park-šumi Jankovac, predstavila novi vizualni identitet zaštićene oznake Parka prirode Papuk, pripadajući znak, logotip i slogan za lokalne proizvode proizvedene na širem području Parka. Ravnatelj Parka Alen Jurenac iznio je razloge izrade novog vizualnog identiteta.
- Broj posjetitelja u ovoj godini je, kako je već poznato, 300 posto veći nego u isto vrijeme prošle godine. Sve je veći broj lokalnih proizvođača prepoznao benefite života u ovom kraju, prepoznaju sve mogućnosti koje im Park može donijeti. Na tome tragu imamo i porast broja turističkih kapaciteta u smislu smještaja, veseli nas što nam svakodnevno dolazi bezbroj telefonskih poziva lokalnih proizvođača i, evo, u tom pravcu osmislili smo logotip i naziv 100 % Papuk koji će upravo oni koristiti, i to od prehrambenih proizvoda do suvenira. Mi ćemo sve proizvode koji budu nosili našu oznaku 100 % Papuk plasirati i u svoju suvenirnicu ovdje na Jankovcu, a naravno, velike planove imamo i s Interpretacijskim centrom u Drenovcu, koji je također prijavljen na prekogranični program, a vrijedan je više od pet milijuna kuna i očekujemo u sljedećih nekoliko mjeseci pozitivan odgovor i za ovu priču. Prizemlje te zgrade i vanjski dio također ćemo prilagoditi našim lokalnim proizvođačima - rekao je ravnatelj Jurenac.
Ideju logotipa i oznake predstavila je Ilijana Filić kao vanjski suradnik na marketinškoj strategiji projekta.
- Definirali smo bit brenda koji je sada vodič svih ostalih marketinških aktivnosti, a zapravo smo taj 100 % Papuk zamislili kao jednu osobu koja je brižna, nježna i koja brine o okolišu i drugima. Ovaj brend jamči proizvode zdrave hrane i sirovinu koja dolazi iz čiste i netaknute prirode. Riječ je o gastronomskom suveniru, prototipu kakav je zastupljen u cijelom svijetu, a kojim se radi sjajna sinergija plasmana na tržište lokalnih proizvođača te promocija ljepota i turizma svoga kraja – zaključila je Filić. Ravnatelj Parka Alen Jurenac na kraju je predstavio i nekoliko novosti iz Javne ustanove:
- Projekt Geo priče u poodmakloj je fazi. Svi već dobro znaju da u Voćinu gradimo geo info-centar vrijedan 40 milijuna kuna, u fazi obnove su i prostorije Javne ustanove u Velikoj, gdje uređujemo kuću Panonskog mora, a u dvorištu je uređenje labirinta i igraonice za djecu. Novost je da je danas (jučer, nap. a.) krenula gradnja adrenalinskog parka na lokaciji Kamp-odmorišta Duboka i navedenim radovima zasigurno ćemo obogatiti našu turističku ponudu.
Vladimir Grgurić
Šire turističku ponudu - jučer je krenula gradnja adrenalinskog parka na lokaciji Kamp-odmorišta Duboka