Novosti
TRI GODINE DJELOVANJA HAMAG-BICRO-A

Podržali investicije koje vrijede 9,3 milijarde kuna
Objavljeno 16. svibnja, 2019.
Time je omogućeno otvaranje više od 14 tisuća radnih mjesta

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) u sklopu svoje kampanje #prvih25 predstavila je neke od svojih najuspješnijih korisnika te naglasila uspješnost poslovanja kroz 9,3 milijarde kuna vrijednih investicija u posljednje tri godine. Time je, kažu, stvoren preduvjet za otvaranje više od 14 tisuća novih radnih mjesta.


Riječ je o kampanji koja predstavlja prvih 25 godina postojanja i poslovanja HAMAG-BICRO-a, potom priče 25 poduzetnika koji su preko usluga i podrške HAMAG-BICRO-a ostvarili zavidne poslovne rezultate, kao i 25 programa te agencije za potporu poduzetničkom poslovanju. Agencija je do sada ispričala desetak priča o različitim uspješnim poduzetnicima, a do kraja godine javnosti će se predstaviti različita imena domaće poduzetničke scene koja su ostvarila potporu te agencije u različitim fazama poslovanja - od ideje, razvoja, komercijalizacije i unaprjeđivanja poslovanja do internacionalizacije. Na taj način Agencija nastoji informirati javnost o svojim programima i uslugama te se pozicionirati kao svojevrsna "pametna tvornica", u kojoj poduzetnik na jednom mjestu može dobiti potporu u svakoj fazi poslovanja.


- Uspješni poduzetnici koji su odabrali HAMAG-BICRO kao partnera u svom poslovanju predstavljaju zadovoljstvo, ali i odgovornost koja nas svaki dan gura naprijed. Stoga smo upravo ovom kampanjom stavili fokus na poduzetnike i pustili njih da ispričaju priču o nama. Drago nam je vidjeti kako naše programe sve više koriste i poduzetnici iz drugih grana gospodarstva – poljoprivrede, turizma, čak i iz umjetnosti - rekao je predsjednik Uprave HAMAG-BICRO-a Vjeran Vrbanec. Ističe kako je to jedan u nizu događaja koje će Agencija organizirati ove godine, izrazivši uvjerenje da su postali prepoznatljiva agencija koja ima sposobnost pomoći poduzetničkom sektoru u osmišljavanju i financiranju njegovih ideja. Dvije su najsnažnije poluge u toj podršci dodjela nepovratnih potpora te sustav dodjele financijske pomoći preko instrumenata kao što su krediti i jamstva.
U sklopu predstavljanja održan je i "smart talk", na kojem su sudjelovali Damir Sabol, čelnik Photomatha, aplikacije koja bilježi više od 100 milijuna preuzimanja, Tomislav Grubeša, vlasnik Geoluxa, čiji radari pokrivaju čak 30 % kineskog tržišta, Urška Sršen, suosnivačica Bellabeata, koja je uvrštena na Forbesovu listu najuspješnijih ljudi u Europi mlađih od 30 godina, dr. Bojan Jerbić, koji sa svojim neurokirurškim robotom uvodi revoluciju u svijet medicine, te glumac Rene Bitorajac, koji je zahvaljujući potpori HAMAG-BICRO-a s kolegom Brankom Đurićem osnovao kazalište Luda kuća. "Sve što smo imali, od energije do novca i vremena, uložili smo u kupnju i preuređenje ovog prostora. HAMAG-BICRO je stao uz nas prilikom dizanja kredita kod komercijalne banke i tako bio jedan od najvažnijih čimbenika koji su nam osigurali početak radova i realizaciju cijelog projekta", rekao je Bitorajac.


Igor Bošnjak
PREZENTACIJA I U DRUGIM GRADOVIMA
Od 9,3 milijarde kuna samo kroz financijske instrumente HAMAG-BICRO potaknuo je ukupno 2,7 milijardi kuna investicija. Odobreno je 309 jamstava u iznosu od 1,1 milijarde kuna, a za 1693 zajma odobrena su 484 milijuna kuna. Kako ističu iz Agencije, kroz programe nepovratnih potpora potaknuto je pet milijardi kuna investicija, čime je 2429 projekata ostvarilo nepovratnu potporu od 1,8 milijardi kuna. Naposljetku, kroz različite programe istraživanja, razvoja i inovacija potaknuto je 1,6 milijardi kuna investicija, provedbom 344 projekta za koja je osigurano 870 milijuna kuna nepovratnih sredstava. Predsjednik Uprave HAMAG-BICRO-a Vjeran Vrbanec poduzetnicima je poručio kako su im vrata Agencije uvijek otvorena te ih pozvao da prate javne natječaje koje objavljuju HAMAG-BICRO i Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, najavivši kako će sljedećih mjeseci, posebice zbog onih poduzetnika koji nisu u Zagrebu, posjetiti veći broj hrvatskih gradova kako bi tamošnjim poduzetnicima prezentirali svoje programe.
Možda ste propustili...