Autoglas
POSEBNA SERIJA STIŽE U SAMO 800 PRIMJERAKA

Kia Stinger - najpotentnija sportska limuzina do sada
Objavljeno 14. svibnja, 2019.

Od svojeg predstavljanja prije dvije godine, Kia Stinger brzo je postao miljenik masa, zbog čega je Kia nedavno na salonu automobila u New Yorku predstavila najpotentniju sportsku limuzinu do sada. Posebna serija Stinger GTS, ograničena na samo 800 primjeraka, s novim dinamičnim pogonom na četiri kotača (D-AWD) stiže na ceste i strankama će nuditi još sportskiju vožnju. Sportski inspiriranim stilskim elementima, koji između ostalog uključuju dijelove od karbonskih vlakana i novu atraktivnu boju za privlačenje još više pogleda, ograničena serija GTS namijenjena je automobilskim zanesenjacima koji će stajati u redu za vožnju.

U vrlo kratkom razdoblju Stinger se na tržištu afirmirao kao pravi igrač u razredu sportskih limuzina zbog svojih izuzetnih performansi. Albert Biermann, voditelj istraživanja i razvoja (do dolaska u Kiju voditelj M odjela u BMW-u), težio je nečemu višem. Rezultat je nova varijanta Stingerova pogona na četiri kotača koji su začinili pravim genetskim kodom stražnjeg pogona. Radi se o D-AWD sustavu koji su razvili kako bi popunili prazninu u ponašanju između Stingera GT s pogonom na četiri kotača (AWD) i stražnjim pogonom (RWD).

Mehanička blokada diferencijala dodana je D-AWD sustavu koji je namijenjen unaprjeđenju trakcije i boljoj distribuciji snage između stražnjih kotača kada sustav prepoznaje gubitak trakcije. Vozač ima izbor načina vožnje (Drive Mode Select) čime se povećava dinamika stražnjeg pogona. Tu je način Comfort koji šalje 60 posto snage na stražnje kotače za veći osjećaj stabilnosti, način Sport šalje 80 posto snage na stražnje kotače za sportskiju vožnju, a način Drift šalje 100 posto snage na stražnje kotače i održava u istoj brzini bez mijenjanja u višu brzinu. Stinger GTS raspoloživ je u izvedbama D-AWD ili RWD i zadržao je Stingerovu GT snagu ispod poklopca motora gdje se krije 3,3-litreni V6 twin turbo snage 365 KS najvećeg okretnog momenta od 510 Nm/min-1. Na raspolaganju je 8-stupanjski automatski mjenjač. Osim navedenog, GTS pokazuje Stinger i s brojnim modifikacijama vanjštine i unutrašnjosti i time daje do znanja da nije obični Stinger i da je skrojen za trkališta ili oštre zavoje. U unutrašnjosti Stinger GTS nudi još više premium materijala. Upravljački obruč i središnja konzola obloženi su mikrovlaknima (alkantara), a obloge stropa obložene premium umjetnom kožom (chamude). Ograničena serija GTS sportske limuzine nudi i sunčani krov i premium ozvučenje Harman/Kardon6. M.Bu.

Milan Bugarić