Objavljeno 18. travnja, 2019.
Učenici gimnazije Gaudeamus u četvrtak su organizirali GiGa Fortnite gaming turnir zabavno-edukativnog karaktera, koji je održan u RankUp igraonici. Bio je popunjen maksimalan broj prijava, pa je tako 25 učenika završnih razreda osnovnih te prvih i drugih razreda srednjih škola sudjelovalo na turniru, čiji je cilj, uz druženje i upoznavanje učenika sličnih interesa, prvenstveno bio edukacija o prednostima, nedostatcima i opasnostima prekomjernog igranja računalnih igara. Također, učenici su imali priliku dobiti savjete o zdravoj prehrani i važnosti tjelesne aktivnosti, kao i nutrijentima važnima za ‘‘gejmere‘‘, koje bi trebali uključiti u prehranu radi što boljeg učinka u tim aktivnostima koje zahtijevaju puno sjedenja, i preveniranju negativnih posljedica na organizam.
- Ovaj je turnir u cijelosti organiziran od strane učenika Gaudeamusa na način da je svatko od nas dobio funkciju izabranu prema njegovoj zoni interesa. Primjerice, moja su zona interesa javni nastupi i odnosi s javnošću, pa sam preuzeo tu ulogu u organizaciji. Mladi danas za računalnim igrama provode jako mnogo vremena iz razloga što su im one pristupačnije nego ikada prije, ne samo u ovakvim igraonicama nego ih sada, uz manji džeparac, mogu kupiti i igrati kod kuće. Mnoge su igrice zabavne i dobre, neke čak i razvijaju mozak, međutim igrati se mora u umjerenim količinama. Mladi u prosjeku igraju oko osam sati dnevno, i ta je brojka zabrinjavajuća, a današnji smo turnir organizirali kako bismo im dali do znanja da prekomjerno igranje ima negativan utjecaj na njihovo zdravlje te ih savjetovati i dati im alternativu kako ga poboljšati. Stoga se nakon dijela u RankUp igraonici svi zajedno vraćamo u školu, gdje će jedna od učenica trećeg razreda, čija je zona interesa nutricionizam, našim natjecateljima održati prezentaciju o važnosti pravilne prehrane, s naglaskom na njihov stil života - rekao je Dario Poznić, učenik prvog razreda Gaudeamusa i jedan od organizatora jučerašnjeg GiGa Fortnite gaming turnira.
Psihologinja gimnazije Gaudeamus, Mirna Šakić, pohvalila je ovu inicijativu učenika naglasivši da će organizacija turnira pozitivno utjecati na razvijanje kompetencija učenika, sukladno o interesima svakog od njih ponaosob. - Učenici koje zanima ekonomija radili su na financijskom planu u organizaciji, a primjerice učenici, čije su zone interesa fotografija i video, nakon završetka natjecanja napravit će videouradak. S obzirom na to da se gaming kao industrija u današnje vrijeme vrlo brzo razvija, danas je cilj i porazgovarati s natjecateljima o poslovima u budućnosti i vidjeti zajedno s njima koje će im kompetencije biti potrebne da bi u njoj bili uspješni ili kako bi danas-sutra bili uspješni ‘gejmeri‘ - kazala je Šakić.
Danijel Miklić