Autoglas
VOZILI SMO: VW TOURAN

Posljednji Mohikanac u borbi sa SUV-ovima
Objavljeno 16. travnja, 2019.
VW Touran jedini je preostali monovolumen iz Volkswagena, pravi prostrani automobil koji se i danas nudi na našem tržištu

Monovolumeni, nekada vrlo popularna klasa automobila za obitelji koje traže veliki automobil s mnogo prostora, pomalo su zasjenili SUV-ovi. Međutim, dobro je znati da za sve one koji traže ovakav automobil, a ne žele da to bude SUV, Volkswagen i dalje ima rješenje u modelu Touran. Volkswagen Touran provozali smo s odličnim 1,6-litrenim TDI motorom bogatom opremom.


Možda će upućeniji od vas pomisliti kako smo se zeznuli s frazom posljednji Mohikanac, ali Volkswagen Touran stvarno je preostao kao jedini monovolumen iz Volkswagena koji se nudi na našem tržištu. Nekada popularan Sharan, a također i dobro poznat Golf Sportsvan, službeno nisu dostupni našem tržištu, pa je za sve one koji traže monovolumen preostao još samo Volkswagenov Touran. No, iako je jedini, Touran ni po čemu neće razočarati sve one koji su u potrazi za ovakvim automobilom. Krenut ćemo od vanjštine koja donosi već očekivan, rekli bismo tradicionalno klasičan izgled.

Komfor

Oštre linije, prepoznatljiva prednja maska, skladan bok i općenito privlačan izgled koji upotpunjuju lakometalni naplatci, prve su misli koje smo povezali pogledom na testni Volkswagen Touran. Iako nije golem, Touran je samo malo duži od 4,5 metara, zadivljujuće koliko prostranosti pruža ovaj automobil. Ulazak u kabinu, kao i na stražnja sjedala komforan je poput ulaska u kuću. Nema tu nikakvog naprezanja, provlačenja, ili slično. Za upravljačem imate dojam suverenog vladanja cestom, a tomu pridonosi svakako i povišen položaj za upravljačem. Prednja sjedala pružit će pregršt komfora za vozača i suvozača, a posebno zadovoljni bit će putnici straga. Naime, zadnja klupa izvedena je kao tri zasebna sjedala, a na njima udobno će se smjestiti i tri odrasle osobe, čak i na dugim putovanjima. Zadivljujući je prostor za noge kojeg također ima više nego dovoljno, kao i golema vrata, odnosno prozori na stražnjim sjedalima. I uz toliko mnogo mjesta Volkswagen Touran osigurava i više nego velik prtljažnik u koji će stati 633 litre volumena, a prema potrebi on može pružiti i golemih 1857 litara. Kvaliteta unutrašnjosti, izrade, materijala i opći dojam je poslovično za Volkswagen na visokoj razini. Svi oni koji su naviknuli na njemačku preciznost i kvalitetu osjećat će se kao u sigurnoj luci kada sjednu u Volkswagen Touran.

Moderno i klasično

Volkswagen Touran vozaču donosi određeni spoj klasičnog i modernog. Klasični su instrumenti ispred vozača, multifunkcionalni upravljač i osjećaj koji imate kada sjednete u Volkswagen – sve vam je poznato i osjećate se na domaćem terenu. Dašak modernog čini sustav multimedije koji donosi danas sve što očekujete u automobilu – od velikog zaslona osjetljivog na dodir, do više izvora multimedije, povezivanja na telefon, kontrole vozila i još štošta. Ako sveopće guranje zaslona u automobile nije vaš "đir", Touran će biti savršen prijelaz s klasičnog na moderno.

Česta rasprava naših vozača je uzeti 1.6 ili 2.0 TDI. Naravno, veći motor pruža više snage, više zabave, ali često donosi i veću potrošnju. Stoga, ako niste odveć teški na gasu 1.6 TDI bit će prava mjera za Volkswagen Touran. U ovoj varijanti donosi 115 KS uz zadovoljavanje danas najstrožih ekoloških normi. Ovaj motor uparen uz 6-brzinski ručni mjenjač, pružit će vam odličan tandem za ugodnu i štedljivu vožnju. Na našem testu 1,6-litreni TDI tražio je svega oko pet litara na 100 prijeđenih kilometara.


Marin Režić
// VOZILI SMO //
FER CIJENA ZA OBITELJSKI AUTO
U moru SUV modela, u vrijeme kada su brojni proizvođači digli ruke od monovolumena, Volkswagen Touran na našem tržištu stoji poput kakvog posljednjeg Mohikanaca. Međutim, on ovdje ima što za ponuditi, stoga ako razmišljate o kupnji ovakvog, rekli bismo obiteljskog vozila, obvezno na listu za probnu vožnju dodajte Volkswagen Touran. Cijena nešto iznad 209 tisuća kuna za testni primjerak čini se fer.
Možda ste propustili...