Osijek
U POŠTU PO TRIMER, MOTORNU PILU, KREVET...

Djelatnica pošte: Neki dan došao je čovjek i naručio - motornu frezu!
Objavljeno 15. travnja, 2019.
Na Žutom kliku kupuje 65.000 građana, najćešće mobitelom, većinom mlađe žene

Kako živimo u dobu kada za obavljanje većine svakodnevnih aktivnosti zapravo ne trebamo niti izići iz kuće - hranu ili odjeću bez odlaska u trgovinu možemo naručiti u nekoliko klikova mišem, a internetsko bankarstvo sastavni je dio našega života, povremeno se volim prisjetiti nekadašnjih vremena i u pošti platiti račune, poslati čestitku, razglednicu. No da su ta vremena i u pošti odavno iza nas, uvjerila sam se nedavno.


Nakon što sam platila račune, uvijek beskrajno ljubazna djelatnica na desnom šalteru poštanskog ureda u pothodniku na glavnom osječkom trgu, postavlja mi pitanje za pitanjem. "Želite li možda ugovoriti Diners? Dopunsko ili životno osiguranje? Jeste li čuli za našu internetsku trgovinu Žuti klik? Evo akcijski letak, prelistajte, nema čega nema. Otkako smo to uveli ljudi masovno dolaze i naručuju", govori mi djelatnica pošte.

Od igle do lokomotive

Čula sam za taj Žuti klik još prošle godine, no nikada nisam obraćala posebnu pozornost. Uzimam letak i ostajem frapirana - miješalica za beton, motorna pila, kosilica, tuš-kabina, hladnjak, perilica rublja, klima-uređaj, vrtna garnitura, ili krevet..., samo su dio asortimana u letku koji građani danas mogu naručiti u poštanskim uredima diljem Hrvatske.


Upitala sam djelatnicu je li moguće da ljudi zbilja takve stvari iz letka naručuju, na što ona odgovara: "Neki dan je došao čovjek i naručio frezu, ljudi naručuju sve, hladnjake, televizore, bilo je i peći na drva". Automatski repliciram da je sigurno to populacija starijih građana, ili umirovljenika, koji se ne služe internetom i nemaju ga kod kuće. No, bila sam u krivu. "Iznenadili biste se, ali većinom su to mlađi i građani srednje dobi. Dobri su popusti, često budu bolji nego u trgovinama", kaže djelatnica pošte, objašnjavajući kako se svi proizvodi mogu naručiti i kod njih u pošti, telefonom, ili putem interneta, no ljudi očigledno više vole doći osobno i posao prepustiti djelatnicima. Dostava je baš za sve narudžbe besplatna, a pošiljka ubrzo stiže u poštanski ured, ili na kućnu adresu.


Stigla sam kući i prosurfala Žutim klikom. U desetak kategorija dostupne su tisuće proizvoda - pa tako u pošti možete naručiti razne alate poput sjekire, pijuka, bušilice, štednjaka, radijatora, videonadzora, deterdžent za pranje rublja, pa čak i domaću kiselu papriku, kulen, sir i krumpir! U tom trenutku shvaćam da je i u jednu od najtradicionalnijih ustanova stigla nova era. Nostalgično razmišljam koliko je zapravo godina prošlo od vremena kada se u pošti moglo samo poslati pismo, paket, jeftino telefonirati u inozemstvo, platiti račune, podići plaću...
Freze, trimeri, pile...

Potaknuta viđenim obraćam se i središnjici Hrvatske pošte odakle kažu kako posao odlično ide. Žuti klik u protekloj se godini pozicionirao kao prepoznatljivo i sve popularnije mjesto za kupnju na hrvatskom on-line tržištu.


- Na Žutom kliku kupuje više od 65 tisuća korisnika, a njihov broj svakim danom raste. Pretežno je riječ o populaciji između 25 i 44 godine (62 %), a većinu kupaca čine žene (56 %). Najpopularnija je kupnja putem mobitela, pa čak 62 % kupaca internetskoj stranici www.zutiklik.hr pristupa upravo preko pametnih telefona. Oko 15 % kupaca naručuje proizvode u poštanskim uredima, a maksimalna težina proizvoda za dostavu u poštanski ured je 20 kg - kažu nam u Hrvatskoj pošti. Saznali smo i što se najviše prodaje.


- Prodaja proizvoda iz određenih kategorija izrazito ovisi o sezoni. Trenutačno se izvrsno prodaju artikli iz kategorije "Vrt i alati" - kopačice, kosilice, trimeri, motorne pile... U travnju i svibnju naglo raste potražnja za biciklima i opremom za sportove u prirodi. Neke kategorije bilježe dobru prodaju tijekom cijele godine, primjerice bijela tehnika, a najpopularnija kategorija je "Dom", koja obuhvaća i najveći izbor artikala - objašnjavaju u Hrvatskoj pošti.
- Osim po ponudi i povoljnim cijenama, kupci prepoznaju Žuti klik i po tome, jer je jedini domaći web-shop s višekanalnom prodajom (web-shop, poštanski uredi i kontakt centar) te i dalje ima besplatnu dostavu diljem Hrvatske za sve pošiljke. Cilj je i u 2019. nastavak širenja ponude te uvođenje novih dobavljača s poznatim brendovima, ali i novih kategorija poput knjiga, kozmetike te proizvoda za kućne ljubimce - otkrili su nam iz Hrvatske pošte.


Jasenka Pejaković
LIČKI KRUMPIR HIT-PROIZVOD U POŠTI
“Specifičnost u ponudi Žutog klika je kategorija ‘Klikni na domaće - proizvodi naših sela’”, sa širokom paletom proizvoda hrvatskih OPG-ova. Jedan od najpopularnijih artikala iz te kategorije je originalni lički krumpir sa zemljopisnim podrijetlom. Hrvatska pošta time približava male poljoprivredne proizvođače s kupcima diljem Hrvatske, potiče ruralni razvoj te pomaže OPG-ovima u plasmanu domaćih proizvoda. Svim OPG-ovima nudimo kompletno rješenje za online prodaju (Žuti klik) i distribuciju (Hpekspres) proizvoda te korisničku podršku, a mali poljoprivrednici tada se mogu usredotočiti na ono što najbolje znaju - proizvodnju vrhunskih domaćih proizvoda. Kategorija OPG proizvoda vrlo je brzo prepoznata i prihvaćena, što potvrđuje da kupci sve više traže kvalitetne domaće proizvode”, kažu nam u HP-u.
Dostava je baš za sve narudžbe besplatna, a pošiljka ubrzo stiže u poštanski ured, ili na kućnu adresu
Možda ste propustili...

NA DAN PARLAMENTARNIH IZBORA

Trgovine koje rade 17. travnja

PLANINARSKO DRUŠTVO ZANATLIJA

Ponovno na Podunavski pješački put u nedjelju

Najčitanije iz rubrike