Autoglas
EVOQUE - NOVI MODEL RANGE ROVERA

Novi Roverov SUV poput malog Velara
Objavljeno 9. travnja, 2019.
Originalni luksuzni kompaktni SUV postao je još bolji. Iznimnih je performansi na gradskim i na planinskim cestama

Novi Range Rover Evoque sofisticirana je evolucija originalnog modela koji je stvorio tržište luksuznih kompaktnih SUV vozila, s globalnom prodajom od više od 775.000 vozila i s više od 225 međunarodnih nagrada. Unapređujući prepoznatljivi dizajn originalnog modela, novi Evoque sofisticirana je evolucija koja se odlikuje posebnim zategnutim linijama krova i visokim bočnim linijama, tipičnima za gamu vozila Range Rover.

Uvedeni su usavršeni elementi, poput iznimno tankih Matrix LED prednjih svjetala, a estetiku prate integrirane ručice na vratima. U unutrašnjosti su čiste površine i jednostavne linije u kombinaciji s vrhunskim materijalima. Rezultat je luksuzna, minimalistička kabina bogata digitalnom opremom.

Brži softver
Odlikuje se tehnologijama kao što je sustav Touch Pro Duo s dvama dodirnim zaslonima i novim, bržim softverom, podešavanjem sjedala na 20 načina i ionizacijom zraka u kabini, koje dopunjuju proširene dimenzije unutrašnjosti. Apple CarPlay povezuje s pametnim telefonom, 4G Wi-Fi hotspot s internetom, a aplikacija InControl Remote s automobilom.

Dimenzije su gotovo jednake, ali je Evoque izrađen na novoj platformi Land Rovera koja se sastoji od više vrsta metala Premium Transverse Architecture, pa je unutrašnjost prostranija nego prije. Duži međuosovinski razmak osigurava 20 mm dodatnog prostora za koljena straga i veće pretince za male predmete. Prtljažni je prostor 10 % veći (591 litra), a istovremeno je i znatno širi te u njega s lakoćom stanu sklopljena dječja kolica ili set palica za golf.

Zasad ponudu motora čine tri 2,0-litrena benzinska i tri 2,0-litrena dizelska agregata. Svi, osim početnog dizelskog, koriste mild-hybrid (blagu hibridnu) tehnologiju. Benzinci razvijaju između 200 i 300 KS, a snaga dizelskih motora je između 150 i 240 KS.

Učinkovitost
Uz bazni turbodizel može se dobiti i 6-brzinski ručni mjenjač, a svi ostali motori snagu prenose preko sjajnog 9-stupanjskog ZF automatskog mjenjača. Dostupan u cijeloj gami četverocilidarskih Ingenium benzinskih i dizelskih motora, pogon mild hybrid s 48-voltnom elektroinstalacijom odlikuje se emisijama CO2 od samo 149 g/km i potrošnjom goriva od 5,7 l/100km. Sljedeće će se godine gami pridružiti još učinkovitiji plug-in hibridni električni (PHEV) model i trocilindarski Ingenium benzinski motor.

Evoque je prvi Land Rover sa sustavom Smart Settings, koji upotrebljava algoritme umjetne inteligencije kako bi naučio vozačeve omiljene postavke i služio kao asistent u vožnji. Uz položaj sjedala, glazbu i postavke klima-uređaja, Evoque može upravljati omiljenim postavkama masaže i stupa upravljača kako bi osigurao maksimalnu udobnost. Spomenimo i tehnologiju Ground View, s pomoću koje se slika s kamere projicira na gornji dodirni zaslon, pružajući vozaču pregled podloge ispod prednjeg dijela vozila od 180 stupnjeva.

Cijene se u Hrvatskoj kreću od 338.000 kuna naviše, koliko stoji model s dizelskim motorom od 150 KS i ručnim mjenjačem.

Mato Pavličević
Može i izvan asfalta
Novi Range Rover Evoque nudi pogon na sva četiri kotača, sustav Active Driveline druge generacije s funkcijom Driveline Disconnect te sustav Adaptive Dynamics koji pruža savršenu ravnotežu udobnosti i okretnosti. Terrain Response 2 – tehnologija koja je ponajprije bila uvedena na najveće Range Rovere – automatski otkriva podlogu po kojoj se vozi i sukladno njoj prilagođava postavke vožnje, a Evoque sada može voziti kroz vodu dubine 600 milimetara (prethodno 500 milimetara). Može se reći - prava mala amfibija!
225

međunarodnih nagrada do sada je osvojio Range Rover
338.000

naviše cijena je Range Rover Evoquea
Ponudu motora čine tri 2,0-litrena benzinska i tri 2,0-litrena dizelska agregata
Možda ste propustili...

ODLIČAN POTEZ ORGANIZATORA VRHUNSKE UTRKE

Hrvatski rally veterani na WRC-u