Novosti
DANI UHPA-E U VINKOVCIMA

Slavonske ljepote moraju se naći u ponudi agencija
Objavljeno 22. ožujka, 2019.
Rihelj: Velika je prilika za Slavoniju da izravno upozna agente i predstavnike putničkih agencija sa svojom turističkom pričom

Sretan sam što je Hrvatska udruga putničkih agencija dovela u Vinkovce ovako velik broj agencija, a vi koji do sada niste u svojim ponudama imali Slavoniju, nadam se da kada vidite kakve sve ljepote ona nudi, stavit ćete ih u ponudu. Rekao je to Tomislav Fain, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA), otvarajući u vinkovačkom hotelu Slavonija ovogodišnje Dane UHPA-e koji se prvi put održavaju u Slavoniji, što je prilika da slavonski turistički radnici predstave kojim kapacitetima raspolaže istok Hrvatske.



Više od 150 sudionika

Godišnji susret koji organizira ta udruga, najveća nacionalna strukovna udruga turističkih agencija, okuplja više od 150 sudionika, turističke agencije - članice UHPA-e, predstavnike Ministarstva turizma, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske turističke zajednice, strukovnih udruženja u turizmu i ostale dionike hrvatskog turističkog sektora. Na trodnevnom programu niz je zanimljivih stručnih predavanja i prezentacija, razmjena mišljenja i iskustava, susreti s predstavnicima poslovnih udruženja, turističkim profesionalcima i stručnjacima, poduzetnicima, Vladinim dužnosnicima, kao i upoznavanje turističke ponude Vinkovaca i Vukovarsko-srijemske županije.


Nakon otvorenja, Turstička zajednica Vinkovaca predstavila je Vinkovce - najstariji grad u Europi, a TZ Hvara prezentirao je novu strategiju razvoja ovog otočnog turističkog bisera. Ina i Triglav osiguranje predstavili su pogodnosti za turiste, a Excursor projekt distribucije izleta u nekoliko klikova. Skup se nastavlja u petak radnim dijelom i razgledanjem šume Kunjevci nedaleko od Vinkovaca te sastankom s direktorima predstavništava HTZ-a u Austriji, Belgiji i zemljama Beneluxa, potom Češkoj, Francuskoj, Mađarskoj, Nizozemskoj, Njemačkoj, Poljskoj, Rusiji, Slovačkoj, Sloveniji i Švedskoj. I subota je predviđena za upoznavanje s turističkom ponudom Vinkovaca pa će sudionici obići grad u pratnji turističkog vodiča, pogledati program "Slavonska krv vinkovačkih književnika" u rodnoj kući Ivana Kozarca i posjetiti Gradski muzej.


Nije pretjerano reći da su Vinkovci ovih dana središte turističkih događanja jer u petak će Vinkovce posjetiti i ministar turizma Gari Cappelli i održati radni sastanak s ključnim predstavnicima turističkog sektora Hrvatske - udruga u turizmu, turističkih agencija, zračnih luka, hotelijera, privatnog smještaja, ugostitelja, javnih ustanova, predstavnika komora, županijskih turističkih zajednica, udruga za hitnu medicinu, udruga za zaštitu i spašavanje te brojnih drugih udruga i institucija koje zajedno djeluju cijele godine u cilju kvalitetne i sigurne turističke godine.
Idealna prilika

Vlasnik turističkog news portala hrturizam.hr Goran Rihelj, čije je sjedište u Vinkovcima i koji je veliki zagovaratelj promocije kontinentalnog turizma, ali ne rascjepkanog po županijama već sjedinjenog u brendu Slavonija ili Baranja, drži kako su održavanje ovog skupa u Vinkovcima te Dani hrvatskog turizma u listopadu u Osijeku velika prilika za turizam ovog dijela Hrvatske.

- Velika je prilika za cijelu Slavoniju da prezentira svoju turističku ponudu putničkim agencijama i na licu mjesta izravno upozna agente i predstavnike putničkih agencija sa svojom turističkom pričom. Upravo putničke agencije prodaju turističke pakete, promoviraju turističke destinacije i u konačnici dovode dobar dio turista. To je iznimno važno, pogotovo u slučaju Slavonije, kao i kontinentalnog turizma, gdje nemamo sigurnu bazu turista kao na moru - kaže Goran Rihelj, koji je uložio puno truda kako bi se ta dva važna turistička skupa održala na istoku Hrvatske, dodajući kako Slavonija ima kapacitete bitno pojačati posjećenost kontinentalnih turističkih destinacija, ali su još nedovoljno otkrivene i nisu poznate turistima, posebice stranim, pa je vinkovački skup idealna prilika za upoznavanje što Slavonija nudi turistima.


Miroslav Flego
Moramo raditi na promociji Hrvatske
"Prema dosadašnjim pokazateljima, cijela Hrvatska ima rast turističkog prometa i u dolascima i u noćenjima, a ono što je puno važnije i u ovom trenutku ne možemo procijeniti je financijski efekt turističkog prometa. To ćemo znati krajem ove, odnosno početkom sljedeće godine. Želim naglasiti da svi moramo biti proaktivni, trebamo intenzivno raditi na promociji Hrvatske, biti neprestano vidljivi na ključnim tržištima i, uz kvalitetu proizvoda, rezultati sigurno neće izostati", rekao je Kristjan Staničić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike