Ekonomija
VINSKA OMOTNICA

Za marketing vina 63 milijuna kuna
Objavljeno 20. ožujka, 2019.
Objavljen je natječaj za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina za razdoblje 2019. – 2023., vrijedan 63 milijuna kuna. "Nova vinska omotnica vinarima godišnje omogućava sufinanciranje aktivnosti u vrijednosti većoj od 83 milijuna kuna. Uveli smo nova pravila, koja omogućavaju šire područje financiranja aktivnosti i bržu isplatu sredstava. Sve izmjene rezultat su zahtjeva i komunikacije s korisnicima. Za ovu mjeru godišnje je rezervirano 63 milijuna kuna, a novost je što vinari mogu kupiti i prenamijeniti objekte u vinarije ili mjesta za prezentaciju i prodaju vina. Vjerujem da će mnogi financiranje ostvarenja svojih ideja pronaći upravo u ovoj mjeri. Uskoro ćemo imati i novi zakon o vinu, kojim smo maksimalno rasteretili vinare, što administrativno što financijski, s ciljem olakšavanja poslovanja i lakšeg nastupa na tržištu", izjavio je potpredsjednik Vlade i ministar Tomislav Tolušić. Z.R.
Možda ste propustili...

POKRENUTI STVARNU AKCIJU U BORBI PROTIV KLIMATSKE KRIZE

Zagađenje plastikom nalazi se svagdje oko nas

VEĆINA WEB-STRANICA NAJVEĆIH HRVATSKIH KOMPANIJA ENERGETSKI JE NEODRŽIVA

Internet je četvrti najveći zagađivač okoliša u svijetu

Najčitanije iz rubrike