Učionica
GRAĐEVINSKI I ARHITEKTONSKI FAKULTET NASTAVLJA INTENZIVNU TRANSFORMACIJU

Usvojili novi logotip GrAFOS-a
Objavljeno 19. ožujka, 2019.
Od 2016. do početka 2019. Građevinski fakultet Osijek prolazi jednu od najintenzivnijih transformacija. Fakultet mijenja adresu, useljava se u novu zgradu nagrađenu arhitektonskim nagradama, osvježava internetske stranice novim izgledom, uvodi novi preddiplomski sveučilišni studij Arhitektura i urbanizam te mijenja ime u Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek.

U veljači 2019. Fakultet dodatno mijenja vizualni identitet usvajanjem novoga jedinstvenog logotipa. Natječaj za idejno rješenje logotipa za zaposlenike i studente otvoren je u studenome 2018. Ocjenjivački sud u sastavu: dekan Fakulteta izv. prof. dr. sc. Damir Varevac, prodekanica za nastavu izv. prof. dr. sc. Mirjana Bošnjak Klečina, voditelj studija Arhitektura i urbanizam izv. prof. dr. sc. Željko Koški, akademska slikarica-grafičarka doc. dr. art. Ines Matijević-Cakić (Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku) te magistar dizajna Leo Vinković, direktor Studija 33, tvrtke specijalizirane za dizajnerske djelatnosti – pregledao je i analizirao sve pristigle radove.

Među 29 pristiglih prijava ocjenjivački je sud nakon detaljnoga razmatranja donio jednoglasnu odluku o dvjema prvim jednakovrijednim nagradama, idejnim rješenjima logotipa arhitektice Željke Jurković i arhitektice Lucije Lončar. Između rješenja koja su izradile Željka Jurković i Lucija Lončar konačnu su odluku glasovanjem donijeli zaposlenici Fakulteta. Dana 25. veljače 2019. prijedlog logotipa koji je izradila Lucija Lončar odabran je kao službeni znak Fakulteta. Novi je logotip inspiriran poprječnim presjekom nove zgrade Fakulteta. Pet punih crta koje prikazuju poprječni presjek glavnih nosača zgrade, a ujedno i ulazno pročelje u zgradu, nameću višestruko primjenjivo, jednostavno, lako pamtljivo i prikladno rješenje logotipa. Invertiranjem se logotipa naglašavaju četiri prostora od kojih svaki ima posebnu ulogu i način korištenja. Predloženi novi logotip prostoručno je lako ponovljiv što ga čini viralnim i lako prenosivim.
Tomislav Levak
Možda ste propustili...