Ekonomija
PRILIKA ZA IZLAZAK NA NOVA TRŽIŠTA

Hrvatska izvezla voća u vrijednosti od 30 milijuna eura
Objavljeno 7. veljače, 2019.
U prvih deset mjeseci prošle godine Hrvatska je izvezla voća u vrijednosti od oko 30 milijuna eura te nešto više od 35 milijuna eura proizvoda od voća i povrća. Izjavljeno je to u Berlinu na Međunarodnom sajmu voća i povrća ‘"Fruitlogistica 2019", koji se održava od 6. do 8. veljače, a na njemu u organizaciji Hrvatske gospodarske komore nastupa šest hrvatskih tvrtki: Fragaria, Rabo, Primacošped, Veemee, Simpak usluge i OPG Balić. Kovačević je dodao kako podatci o izvozu govore da postoji potencijal za rast, a da je ovaj sajam idealna platforma za pronalazak međunarodnih partnera za izlazak na nova tržišta.Vlasnik OPG-a Balić, Marijan Balić, bavi se proizvodnjom češnjaka i ratarskih kultura koje su zbog iznimne kvalitete sve više tražene na domaćem tržištu. - Na ovom sajmu izlažemo prvi put, a predstavit ćemo novi proizvod – crni češnjak - kazao je Balić.. Komercijalni direktor Fragarie Damjan Spajić rekao je da im je ovo drugi nastup na sajmu, a izlagat će jabuke i salate. U organizaciji HGK-a uz primarne proizvođače, poput tvrtki Rabo i Fragaria, predstavljaju se i kompanije koje se bave ostalim uslugama povezanim sa sektorom. Na ovogodišnjem izdanju Fruitlogistice izlaže više od tri tisuće tvrtki iz 130 zemalja.Z.R.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike