Tehno
BOSCH

Kampanja za internet stvari
Objavljeno 11. siječnja, 2019.
„Like a Bosch” reklamni je slogan nove globalne imidž kampanje koju je dobavljač tehnologije i usluga pokrenuo na sajmu CES, najvećem svjetskom sajmu komercijalne elektronike, u Las Vegasu, 7. siječnja 2019. Cilj je kampanje prenijeti poruku da je Bosch vodeći pružatelj povezanih proizvoda i usluga. Kampanja se temelji na hip-hop videozapisu u kojem je protagonist snalažljivi korisnik interneta stvari. Bosch ulazi u nov teritorij s kampanjom „Like a Bosch”; izrazito različit pristup i ton označavaju odstupanje od politike tvrtke, koja je osnovana 1886. Ovaj potez temelji se na velikom broju novonastalih videozapisa i meme sličica s porukom „like a boss” („poput šefa”) koji su postali viralni na internetu te privukli desetke milijuna klikova. U tim su videozapisima protagonisti obični ljudi koji izvode bizarne podvige ili impresivne atletske pothvate, ili se spretno izvlače iz neprilika. Boscheva korporativna kampanja „Like a Bosch” mijenja nekoliko slova poruke kako bi osvježila ovaj internetski fenomen. Mladić u Boschevu videozapisu uvijek ima sve pod kontrolom zahvaljujući povezanim rješenjima iz Boscha. S pametnim telefonom u ruci upravlja svojim automobilom, kosilicom ili aparatom za kavu na odličan, pametan i samouvjeren način – upravlja stvarima „like a Bosch” („poput Boscha”).

Bosch nastavlja širiti svoj položaj kao vodeća tvrtka za internet stvari te je u 2017. prodao 38 milijuna proizvoda s pristupom internetu. Danas je 20 posto od otprilike 27.000 Boschevih programera usredotočeno isključivo na internet stvari. Bosch očekuje da će globalno tržište interneta stvari rasti za 35 posto po godini i dosegnuti godišnji obujam od 250 milijardi američkih dolara do 2020. M.R.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike