Ekonomija
RASTE INDUSTRIJA TRŽIŠNOG KOMUNICIRANJA

Domaće agencije povećale prihode od izvoza
Objavljeno 10. siječnja, 2019.
Rad na inozemnom tržištu osnažuje i financijski i iskustveno, kaže Davor Bruketa

Agencije za tržišno komuniciranje, članice udruge HURA, zabilježile su povećanje prihoda od pružanja usluga na inozemnom tržištu za 78 % u razdoblju od 2014. do 2017. godine. Prihod agencija povećao se i tako dosegao 224.455.501,00 kn u 2017. godini (podaci iz izvora poslovnahrvatska.hr). Prema posljednjem izvještaju Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) agencije članice ujedno su zabilježile ukupno povećanje prihoda od 26 %. Davor Bruketa, predsjednik HURA-e, u povodu objave rezultata izjavio je da su navedeni podaci pokazatelj rasta industrije, a domaće agencije pokazale su se doraslim izazovima globalnog tržišta. "Rad na inozemnom tržištu dodatno osnažuje, kako financijski tako i iskustveno, a što je dragocjeno za razvoj i rast domaćih agencija. Na tom tragu HURA kontinuirano radi na dijeljenju znanja i iskustva među agencijama i na taj način pridonosi njihovu uspjehu. Ovo je samo jedan od pokazatelja koliki potencija ima industrija tržišnog komuniciranja i koliko je njezin značaj za hrvatsko gospodarstvo.“
Kontinuirano ulaganje i učenje, adekvatan kadar, dijeljenje iskustava i praćenje svjetskih trendova, dovelo je do zadovoljavajućih rezultata, ističu u udruzi HURA.
Ukupno 39 agencija za tržišno komuniciranje članice su HURA-e, a među njima su višestruko nagrađivane agencije, kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima. HURA svojim djelovanjem promiče i predstavlja interese agencija te definira i razvija najviše moguće standarde profesionalne prakse industrije tržišnih komunikacija. Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dani komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Zdenka Rupčić

Promocija struke, istraživanja, savjetovanje
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) zalaže se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku.
Najčitanije iz rubrike