Tehno
STRATEGY CUP DIGITAL EDITION

Više od stotinu studenata prijavilo se na natjecanje s konzultantima BCG-a
Objavljeno 4. siječnja, 2019.
Cilj natjecanja Strategy Cup Digital Edition, koje BCG-u ujedno služi i kao prilika za privlačenje novih zaposlenika, nije samo pronaći potencijalne talente, nego i natjecateljima pružiti priliku da steknu uvid u konzultantski posao. Natjecatelji su podijeljeni u skupine i komuniciraju digitalno, a njihov je zadatak pružiti uslugu savjetovanja o upravljanju poslovanjem pod vodstvom mentora, BCG-ovih konzultanata.


Natjecanje odražava BCG-ove temeljne vrijednosti i s tim u skladu nastoji privući mlade ljude iz jugoistočne Europe različitih nacionalnosti, zemljopisnog podrijetla, spola i obrazovanja. Ove godine je, između više od 100 prijavljenih, izabran 31 student iz Hrvatske, Slovenije i Srbije. Ti studenti trenutačno borave u sedam različitih zemalja, uključujući i SAD, a natjecali su se u šest skupina. Gotovo 45 posto svih natjecatelja bile su djevojke, što je u skladu s BCG-ovim naporima da promiču jednakost spolova. Osim toga, na natjecanju su sudjelovali studenti različitih godina studija, od druge godine naviše, kao i iz različitih područja, uključujući društvene znanosti, strojarstvo i ekonomiju. Ove su godine natjecatelji morali pomoći izmišljenom proizvođaču kućanskih aparata i vrtnog pribora da uđe na tržište tzv. pametnih kućanstava. Njihov je zadatak bio definirati vrijednosnu propoziciju, model poslovanja i cjenovnu strategiju, koristeći dostupne podatke o klijentu, javna izvješća i tržišne analize. Pristup je oponašao stvarne BCG-ove slučajeve: iznosili su hipoteze, prikupljali informacije, održavali sastanke tima, kako bi razmatrali slučaj, radili modele, ocjenjivali različite scenarije i, na kraju, dali konačna rješenja za klijenta, objasnio je Rajko Radovanovic, suradnik i jedan od BCG-ovih konzultanata koji su pružali podršku natjecateljima.


Mentori su tijekom cijeloga natjecanja podučavali natjecatelje i pružali im povratne informacije. Cjelokupno natjecanje održano je digitalno, što je sudionicima omogućilo da međusobno komuniciraju i surađuju bez obzira na to gdje se nalazili. Osnovni cilj natjecanja je osigurati osobni razvoj natjecatelja, istaknuo je Emese Német, BCG-ov viši koordinator za novačenje i zapošljavanje.


Studenti su istaknuli kako im je najvažnije u natjecanju bilo upoznati BCG i razmišljanja njihovih zaposlenika, koji su ih tjerali da pomiču vlastite granice. Osim stečenog iskustva i znanja, sudjelovanje na natjecanju studentima će poslužiti i kao odličan dodatak njihovim životopisima, a postoji mogućnost i da ih izaberu za sudjelovanje u BCG-ovu prestižnom programu Emerald ili da ostanu u kontaktu s BCG-om u vezi s potencijalnim zapošljavanjem u tvrtki. M.R.