Objavljeno 18. prosinca, 2018.
Uz ulaganja u pomorsku infrastrukturu, treba poraditi i na kvaliteti lučke infrastrukture potrebne za privlačenje brodskog tereta te pogotovo na boljem povezivanju lučkog sektora sa željezničkim, istaknuto je na konferenciji "Izazovi pomorskog sektora u modernom poslovanju", koju je organizirao Poslovni dnevnik. Državna tajnica za more u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Maja Markovčić Kostelac navela je da je država u proteklih 10-ak godina uložila 600 milijuna eura u pomorsku infrastrukturu, a kroz korištenje EU novca samo se u Rijeku ulaže dodatnih 130 milijuna eura.
"To je velik novac, no to nije dovoljno. Da bi luka bila efikasna, važno je da i sustav koncesionara na lučkom području funkcionira na najvišem stupnju jer samo tako možemo privući brodske terete", rekla je državna tajnica te naglasila važnost povezivanja lučkog sektora sa željeznicom. "U Hrvatskoj smo cestovnu infrastrukturu razvili i sada je važno privući investitore u željezničku infrastrukturu", istaknula je Markovčić Kostelac. Voditelj Odsjeka za pomorsko gospodarstvo, promet, turizam i trgovinu Hrvatske gospodarske komore Vedran Devčić naveo je neke od ključnih globalnih trendova koji utječu na budućnost pomorskog sektora kao, primjerice, moguće trgovačke ratove.
H