Ekonomija
UDRUŽIVANJE

METRO i Target traže inovatore u maloprodaji
Objavljeno 5. prosinca, 2018.
METRO i američki maloprodajni lanac Target udružili su se i zajedno pokrenuli METRO Target Retail Accelerator certified by Techstars, u sklopu kojega pozivaju start-upove koji nude inovativna digitalna rješenja za maloprodaju da se do 24. veljače 2019. prijave u program preko web-stranice www.metro-target-accelerator.com. U program METRO Target Retail Accelerator prijaviti se mogu start-upovi iz cijeloga svijeta koji se bave razvijanjem aplikacija za poslovne potrebe sektora maloprodaje, a deset najboljih dobit će priliku nastaviti razvijati svoje projekte na tromjesečnom programu u Berlinu i Minneapolisu. Tijekom tog dijela programa, koji počinje u svibnju 2019., finalisti će surađivati sa sto stručnih međunarodnih mentora, a budući pokretači inovacija u maloprodaji primit će investicijsku ponudu u iznosu do 120.000 eura te podršku METRO-a i Targeta u vođenju projekata, umrežavanja i ekspertize u industriji. Z.R.
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana