Autoglas
KODO DIZAJN

Od Mazde 3 Japanci očekuju oštru borbu s konkurencijom
Objavljeno 4. prosinca, 2018.
Od prvog izdanja, 2003., do danas prodano je više od šest milijuna primjeraka

Nova japanska ljepotica pompozno je predstavljena prošlog tjedna na Los Angeles Auto Showu. Riječ je o potpuno novoj Mazdi 3, novi model u prodaju kreće na globalnom tržištu - počevši od Sjeverne Amerike - početkom iduće godine. Po viđenom, potpuno nova Mazda 3 donosi zreliji Kodo dizajnerski jezik, koji utjelovljuje bit japanske estetike. Dok cjelokupni dizajn čini jednostavnu formu, suptilna ulegnuća unose život u tu formu izmjenom svjetla i odsjaja koji se pretaču preko površine karoserije.

Rezultat je bogatiji i moćniji izraz vitalnosti nego onaj viđen na prethodnim modelima Kodo. Unatoč tome što dijele isto ime - Mazda 3 - modeli Hatchback i Sedan imaju sasvim različite osobnosti. Naime, dizajn Hatchbacka je dinamičan, a Sedan je naglašeno elegantan.

Potpuno nova Mazda 3 koristi Mazdinu novu SKYACTIV arhitekturu vozila, osmišljenu kako bi ljudima omogućila da maksimalno iskoriste svoj prirodni osjećaj ravnoteže. Pogonska grupa obuhvaća najnovije SKYACTIV-X, SKYACTIV-G i SKYACTIV-D motore, od kojih svaki omogućava uglađenost i linearnu kontrolu snage u svim uvjetima vožnje. Držeći se svoje ključne filozofije, dizajniranja automobila oko ljudskog bića, Mazda je dramatično poboljšala temeljne atribute vožnje, tako da ubrzavanje, skretanje i kočenje svi u vozilu osjećaju potpuno prirodno.

Od prvog izdanja, 2003., do danas prodano je više od šest milijuna primjeraka Mazde 3. S tom brojkom "trojka" je globalni strateški model koji je potaknuo rast Mazde, kako iz perspektive ugleda marke tako i poslovno. Pružila je Mazdin prepoznatljiv užitak u vožnji kupcima diljem svijeta i bila je globalno najvažniji model u ključnim proizvodnim pogonima. "S potpuno novom Mazdom 3 počinje za Mazdu nova era", izjavio je Akira Marumoto, Mazdin predsjednik i izvršni direktor. "Nova generacija Mazdinih automobila poboljšat će vrijednost iskustva vlasništva automobila. S novim proizvodima dodatno ćemo povećati vrijednost marke Mazda i težiti našem cilju izgradnje jače veze s kupcima diljem svijeta", rekao je Marumoto.

Milan Bugarić
// PREMIJERA //
MAZDA 3 U BORBI PROTIV GOLFA
Nova Mazda 3 u Hrvatsku bi trebala također stići u prvoj polovini iduće godine. Svojom pojavom već je zaintrigirala mnoge vozače, koji bi je vrlo rado imali u garaži. Mazda po svojim voznim karakteristikama namjerava biti oštra konkurencija neprijepornom Golfu. U idućim mjesecima očekuje nas uzbudljiva tržišna utakmica između ta dva modela.