Novosti
HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA OTVORILA URED U ŠANGAJU

Za Hrvatsku zainteresirani
i kineski turisti i investitori
Objavljeno 5. studenog, 2018.

Hrvatski premijer Andrej Plenković službeno je u ponedjeljak u Šangaju otvorio prvi ured Hrvatske turističke zajednice na kineskom teritoriju, a koji bi trebao dodatno ojačati položaj Hrvatske na najpropulzivnijem svjetskom emitivnom turističkom tržištu.


"Naše otvaranje prema Kini, prema kineskim turistima, posjetiteljima iz vaše zemlje, svakako je važan djelić mozaika hrvatske turističke promocije", rekao je Plenković otvarajući ured HTZ-a u poslovnoj četvrti 24-milijunskog Šangaja, jedne od postaja njegova višednevnog posjeta Kini.
Podsjetio je da će ove godine Hrvatsku posjetiti četvrt milijuna kineskih turista, što je znatan porast u odnosu prema prethodnoj godini. "Tijekom ovog posjeta bio sam u prilici bolje razumjeti Kinu i vidio sam kako je Hrvatska dobro doživljena i prihvaćena. Vrlo sam optimističan i vjerujem da možemo računati na još više brojke u turizmu, u trgovini i u našim ukupnim odnosima", rekao je Plenković.
Otvaranju ureda nazočili su članovi izaslanstva koje s Plenkovićem boravi u radnom posjetu Kini te direktor HTZ-a Kristjan Staničić i Luka Burilović, predsjednik Hrvatske gospodarske komore, u čijim je prostorijama i uz čiju je pomoć ured u Šangaju i otvoren. "Veseli me što osim kineskih turista velik interes za Hrvatsku pokazuju i investitori, koji su već počeli velika ulaganja u turistički sektor. Taj pozitivan trend također treba poticati i kapitalizirati, a uopće ne sumnjam da ćemo zajedničkim snagama u tome i uspjeti", rekao je Burilović.
Prema podatcima sustava eVisitor, u prvih deset mjeseci ove godine kineski su turisti u Hrvatskoj ostvarili 216 tisuća dolazaka i 315 tisuća noćenja, što u odnosu prema istom razdoblju lani čini rast od 43 posto u dolascima i 42 posto u noćenjima.
Uz otvaranje ureda u Šangaju, Hrvatska turistička zajednica provodi niz aktivnosti kako bi se trend povećanja broja kineskih turista nastavio. Između ostaloga, HTZ je organizirao zajedničku kampanju sa Slovenskom turističkom organizacijom pod nazivom "Experience Croatia, Feel Slovenia", koje je cilj jačanje vidljivosti i ugleda dviju zemalja na kineskom tržištu kao atraktivnih i autentičnih europskih turističkih odredišta.
Okupljene je na otvaranju prvog ureda HTZ-a u Kini pozdravila i direktorica ureda Franka Gulin.
Potencijal kineskog tržišta je golem i gotovo ne postoji gornja granica za rast broja kineskih turista u Hrvatskoj. Kinezi su u svijetu 2016. ostvarili 122 milijuna turističkih putovanja, na kojima su potrošili 109,8 milijardi dolara, uz godišnji rast od oko pet posto. H
Franka Gulin

direktorica ureda HTZ-a u Kini

Kina je najveće svjetsko tržište u svakom pogledu, a upravo je ta činjenica za nas, kao relativno malu europsku zemlju, i najveći izazov. Međutim, sigurna sam u odlične rezultate koje ćemo postizati u budućnosti jer hrvatska turistička ponuda sadržava sve ono što kineski turisti najviše vole konzumirati, a to je bogata kulturno-povijesna baština, očuvana priroda i kvalitetna enogastronomija.
Možda ste propustili...

NAKNADE ZA PROVEDBU PARLAMENTARNIH IZBORA

Povjerenstvima 3,1 milijun eura