Autoglas
OSVJEŽEN AUDI R8

Dotjerani sportaš sad je uvjerljiviji na prometnici!
Objavljeno 6. studenog, 2018.
Čak 610 KS i fenomenalan zvuk krasit će ovu coupe i spyder izvedbu Audija R8

Nova cestovna zvijer sišla je s proizvodnih traka Audijeve tvornice. Čak 610 KS i fenomenalan zvuk krasit će ovu coupe i spyder izvedbu koja će pojuriti do čak 330 kilometara na sat. Audi R8 više nije na tragu Lamborghinija i ostalih članova u elitnoj skupini sportaša, on je jedan od glavnih igrača tamo!

Audi RB rođen je na stazi, a napravljen za cestu! Nakon predstavljenog R8 LMS GT3 na pariškom salonu automobila, Audi R8 Coupé i Spyder dobivaju još snažnije motore. Modeli će biti dostupni u Europi početkom 2019. godine, preciznije već u prvom kvartalu iduće godine.- R8 svojim nastupom zauzima jedinstveni položaj u gami Audi modela u svakom pogledu - kaže Michael-Julius Renz, direktor tvrtke Audi Sport GmbH. "Sada je još snažniji i brži", dodaje Oliver Hoffmann, tehnički direktor tvrtke Audi Sport GmbH, te nadodaje kako je "motorsport dio našeg DNK. S oko 50 posto elemenata s R8 LMS GT3, a čak 60 posto s R8 LMS GT4, ni jedan drugi automobil nije toliko blizak trkaćem modelu kao i R8." Trenutačni odziv, munjevita brzina i jedinstven zvuk – srce Audija R8 njegov je famozni motor, atmosferski V10. Gotovo identična pogonska tehnologija, kao i u R8 LMS GT3 i R8 LMS GT4. Novi R8 tako do 100 km/h pojuri za samo 3,2 sekunde i hvata krajnjih 330 km/h.Opremljen je tvornički ugrađenim 19-colnim kotačima. U ponudi su novi vrlo lagani 20-colni naplatci. Audi nudi keramičke diskove kočnica kao alternativu standardnim čeličnim diskovima. Stabilizator na prednjoj strani proizvoljno je izrađen od polimera pojačanih karbonskih vlakana (CFRP) i aluminija koji smanjuje težinu za oko dva kilograma. Kontrola stabilizacije (ESC) osigurava još bolje zaustavljanje. Novi R8 skratio je zaustavni put za punih 1,5 metara, a pri 200 km/h za gotovo pet metara.Budući kupci novog R8 mogu odabrati do tri vanjska paketa, ovisno o varijanti motora. Ti paketi dodaju različite naglaske na prednje razdjelnike, bočne pragove i difuzor. Modeli će se u ponudi pojaviti početkom 2019. godine s cijenom višom od 150.000 eura.
Milan Bugarić
// PREMIJERA //
PREDNJA MASKA JE AGRESIVNIJA
U ponudi su i nove boje Kemora Grey i Ascari Blue koje se pridodaju rasponu boja. Inače, najbrži automobil iz Ingolstadta dobio je novu i širu te agresivniju prednju masku. Tri otvora iznad nje podsjećaju na legendarni Ur-Quattro. Straga je novi branik s četvrtastim otvorima za ispušne cijevi i sjajni crni središnji difuzor. Logo je na očekivanom mjestu.