Ekonomija
DAN MOJEG POSLOVANJA

Mali i srednji poduzetnici predstavili posebne ponude u 25 svjetskih zemalja
Objavljeno 10. listopada, 2018.
Sudjelovali neovisni restorani, kafići, barovi, pekarnice i male trgovine diljem Hrvatske - U Osijeku kušali promotivne burgere

Već tradicionalna manifestacija u organizaciji trgovačkog lanca METRO Cash&Carry održana je jučer, 9. listopada, kada je održan Međunarodni dan neovisnih poduzetnika, poznatiji kao Dan mojeg poslovanja.Epitet "neovisni" u ovom kontekstu označava male i srednje poduzetnike, koji su svoj poseban dan obilježili u 25 svjetskih zemalja dopirući do klijenata upravo posebnim, sniženim cijenama hrane, pića i raznovrsnih proizvoda. Tako su na trećem zaredom Danu mojeg poslovanja sudjelovali i vlasnici mnogih restorana, kafića, barova, pekarnica i malih trgovina iz cijele Hrvatske, koji su posebnim ponudama građanima dali uvid u količinu truda, strasti i odricanja koja se mora uložiti kako bi mali ili srednji poduzetnik imao uspješno poslovanje.
- U METROU Dan mojeg poslovanja vidimo kao priliku da poslovanje naših profesionalnih kupaca i drugih neovisnih poduzetnika iz svih krajeva Hrvatske približimo građanima i da im omogućimo da lakše dopru do novih klijenata i kupaca te da se dodatno povežu s postojećima. Naš je cilj obilježavanjem ovoga dana skrenuti pozornost javnosti na važnost sektora malog i srednjeg poduzetništva, koji stoji kao okosnica razvoja lokalne zajednice i nacionalne ekonomije - objašnjava Oliver Boček, direktor veleprodajnog centra METRO u Osijeku, podsjećajući kako osim Slavonije u ovoj međunarodnoj manifestaciji sudjeluju i velika hrvatska središta poput Zagreba, Splita, Rijeke i Zadra.
- Na platformi u povodu Dana neovisnih poduzetnika više je od 2800 posebnih ponuda, odnosno isto toliko malih i srednjih poduzetnika diljem svijeta, kojima smo unatoč njihovim skromnim budžetima i ograničenim mogućnostima odlučili pomoći pružanjem dovoljne vidljivosti na tržištu marketinškom podrškom posebno atraktivnih ponuda - nastavlja Nika Blažević iz korporativnih komunikacija METROA, upozoravajući kako kupci često uopće nisu svjesni prisutnosti neovisnih poduzetnika na tržištu. Upravo ta činjenica dokazana je rezultatima međunarodnog istraživanja METROA nad deset tisuća ispitanika, koji su pokazali kako tri puta više potrošača radije kupuje i koristi usluge neovisnih poduzetnika smatrajući da tako podupiru lokalnu zajednicu, ali je naposljetku čak 75 % ispitanika naglasilo kako su oglasi malih i srednjih poduzetnika općenito slabo primjetni, a dvije su ih trećine zaključile kako ti poduzetnici nemaju dovoljnu vidljivost u danas nužnom, digitalnom svijetu.
Naposljetku, u Osijeku je posebnim ponudama u Danu mojeg poslovanja sudjelovalo dvadesetak pretežito malih poduzetnika, među kojima se kao najatraktivniji iskazao American bar Dollar iz samog središta grada, gdje su svi posjetitelji mogli kušati promotivne burgere po cijeni od samo 15 kuna. Ovom inicijativom tako su i brojni Osječani upoznati s poduzetnicima u susjedstvu, koji svojom kvalitetom često uspijevaju parirati i velikim korporacijama. Marko Mandić

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana