Autoglas
PARIZ 2018.

120. rođendan obilježen je brojnim nedolascima
Objavljeno 9. listopada, 2018.
Iako podosta marki nije poslalo svoje novitete na Paris Motor Show 2018., to nije omelo "francuze" da se predstave u najboljem svjetlu

Vezani članci

AUTO SHOW IZGUBIO POVEZNICU ZGODNE DJEVOJKE I AUTOMOBILA

U Parizu nikad manje atraktivnih hostesa

Od modela s logom lava najatraktivniji je bio koncept Peugeot e-Legend. Uzor mu je model 504 coupe, koji je žario i palio sedamdesetih godina prošlog stoljeća. Sprijeda se ističe vizualan potpis u obliku triju linija i dvaju dvostrukih modula. Tehničke komponente smještene su ispod svjetala i opremljene svim sustavima za pomoć u vožnji. Cijela je prednja maska uglavljena između prednjih blatobrana i razdijeljena je na dva dijela crnom aluminijskom prednjom gredom koja je zamijenila odbojnike od kromiranog inoksa.


A novi su gospodari Dalekog istoka, kako se čini polako i cijelog svijeta, Korejci. Hyundai je tako svoju moć pokazao modelom i30 Fastback u supersportskom N izdanju. To je već drugi Hyundaijev N model nakon i30 hatchbacka, kojim su pokazali kako su sposobni stvoriti ozbiljan i vrlo zabavan automobil. U Hyundaiju je u uz tehničko-tehnološki napredak isticana i mobilnost budućnosti. Tu je zvijezda bio atraktivni koncept limuzine iz bliže budućnosti, Le Fil Rouge.

Premijere



U paviljonu jedan je i Citroen, koji se također pobrinuo za spektakl. Prije svega europskom verzijom novog i atraktivnog SUV-a C5 Aircross. Ujedno je predstavljen i u plug-in hibridnoj verziji. Osim nove palete SUV-a, Citroen je prikazao i modele koji primarno ciljaju na veliki prostor i iznimnu udobnost. Ponudi monovolumena dodana je i treća generacija utemeljitelja segmenta vozila za slobodno vrijeme, Berlinga. On postavlja nove standarde u svojoj klasi, a u Citroenu posebno ističu čak 28 mjesta za odlaganje sitnica u kabini te multifunkcionalni Modutop krov.
Nakon čak 20 godina Suzuki je predstavio novu generaciju svog malog terenca. Daleki rođak legendarnog Samuraja jedan je od nama najdražih noviteta Pariza. Riječ je o istinskom i vrlo upotrebljivom terencu koji u nas stiže krajem godine. Druga važna premijera bila je osvježena Vitara. Ovaj apsolutni bestseler dobio je nove motore, novu opremu i kvalitetniju unutrašnjost. Drugi japanski brend, Honda, predstavio je osvježeni crossover HR-V, kao i potpuno novi CR-V.
Dacia je predstavila inovacije u ponudi motora i snažniji navigacijski sustav, dok je kod Renaulta sve prštalo od sitnih, ali bitnih novosti.
Model FR-H dio je premium robo-vozila EZ Ultimo (Uzi ultimo), kao dio trilogije kojom tijekom ove godine Renault istražuje usluge mobilnosti. Od serijskih vozila tu su redizajnirani Kadjar i električni Zoe s limitiranim paketom opreme Bose. Spomenimo i Kiju, koja je u stalnom naletu prema naprijed. Imali su automobil koji je također privlačio poglede. To je novi Proceed, shooting brake verzija atraktivnog karavana koja djeluje iznenađujuće dobro i atraktivno.

Ne zaboravimo još jedan francuski brend, DS, koji je predstavio potpuno novu paletu modela, s naglaskom na kompaktni DS 3 Crossback. Njegovo hibridno izdanje s pet vrata i originalnim interijerom bilo je pravi mamac za novinare i posjetitelje.
Iako nije bilo Volkswagena, Škoda i Seat su to uspješno nadoknadili. Sedmerosjed Seat Terraco je zaokružio Seatovu ponudu SUV-a, dok su Česi prikazali nove verzije Kodiqa i Karoqa, kao i atraktivnu studiju Vision RS.
Njemački šušur

Ipak, za onaj pravi šušur u Parizu su se pobrinuli Nijemci koje su predstavljali njihovi premium brendovi. Oni su doveli i najveće premijere, kao što je prvi električni Mercedes, EQC. Na predstavljanju je rečeno kako je to pravi Mercedes-Benz, što se osobito odnosi na klasične atribute kao što su kvaliteta, sigurnost i udobnost. Oni prate dinamične performanse, zahvaljujući dvama električnim motorima, po jednom na prednjim i stražnjim kotačima, kombiniranom izlazom snagom od 300 kW. Tu je i potpuno novi GLE, a pomalo neočekivano predstavljena je i treća generacija B klase, koja izgleda bolje nego ikad dosad.
A vlak elektrifikacije ulovili su i u Audiju. E-tron je njihov električni SUV koji uskoro stiže i na ceste. Osim toga, Audi je pokazao novi Q3, mali A1 kao i karavanski A6.
Naravno, iako dobrano krnji, ovogodišnji pariški auto Mondial imao je još mnogo toga pod svojim reflektorima, zanimljivog, ali ne i spektakularnog. Ako se ovakav brojni izostanak proizvođača dogodi i nagodinu, u Frankfurtu će biti jasno kako su ta dva salona izgubila bitku sa Ženevskim i da će vrlo skoro od globalnih postati automobilske priredbe isključivo lokalnog karaktera.
Iz Pariza: Mato Pavličević i Mario Poje
// NOVITETI //
Egzotike i iznenađenja nije nedostajalo
Kad smo kod električnih automobila, ugodno je iznenadila Tesla s dosta dorađenim i dovršenijim modelom Tesla 3. Nažalost, još uvijek se ne zna koliko će iznositi u Europi. BMW se pobrinuo za zvijezdu salona, potpuno novu generaciju Serije 3. Veća, za 60-ak kilograma lakša i znatno povezanija, ukorak je s vremenom u kojem živimo. Kod lansiranja uvodna dizelska verzija bit će 320d sa 190 KS, dok će benzinsku ponudu činiti model 330i s 254 KS. Službeni početak prodaje u Hrvatskoj zakazan je za 9. ožujka sljedeće godine. Ni Porsche nije prošao nezapaženo. Osim osvježenog Macana pozornost je privlačio 911 Speedster Concept. Što se tiče egzotike, iznenađenja nije nedostajalo. Lotus, Aston Martin, Lamborghini, Bugatti, samo su dio marki predstavljenih u posebnom dijelu paviljona jedan.
Život je i dalje na visokoj nozi
U paviljonu broj jedan nije nedostajalo ničega vezanog uz život na visokoj nozi, od automobila, preko skupih pjenušaca pa do satova. Jedna od senzacija salona uopće nije mogla ni voziti. To je bio Bugatti Chiron izrađen od lego-kockica. U prirodnoj veličini! Ferrari ne bi bio to što jest da nije spremio iznenađenje. Osim modela 488 Pista Spider predstavio je dva atraktivna prototipa, Monza SP1 i Monza SP2, inspirirane Barchettama (barketama) iz pedesetih godina.
Možda ste propustili...

AUTO SHOW IZGUBIO POVEZNICU ZGODNE DJEVOJKE I AUTOMOBILA

U Parizu nikad manje atraktivnih hostesa

PROMOCIJA PLUS: PRODAJA AUTOMOBILA U HRVATSKOJ

Volkswagen i Škoda Octavia su na vrhu