Tehno
NOVI BREND

Vip postao A1
Objavljeno 5. listopada, 2018.
A1 brend želi biti vodič za sve svoje korisnike na hrvatskom tržištu u ovom složenom digitalnom dobu novih tehnologija, velikih brzina i različitih multimedijalnih uređaja, čineći njihov život ugodnijim, produktivnijim i jednostavnijim. Tijekom protekla dva desetljeća razvoj tehnologije uvelike je promijenio način života i potrebe korisnika, tvrtki i društva u cijelosti, što pokazuju i podaci o njihovim navikama. Kada je internet došao u Hrvatsku početkom 90-ih, promet na svjetskoj razini iznosio je svega 100 GB dnevno. Danas A1 mreža u Hrvatskoj bilježi taj promet u samo 15 sekundi. Kada usporedimo volumene podatkovnog prometa prije deset godina i danas, 2008. godine promet za sve korisnike tijekom cijelog ljeta bio je 80.000 GB; danas je to dnevni promet kojeg naprave samo korisnici A1 roaming usluga. Korisnici na svjetskoj razini danas ostvare sveukupno više od 15 EB mobilnog internetskog prometa mjesečno, od čega čak 56 posto čini videosadržaj, a predviđa se porast potrošnje mobilnog prometa na videosadržaj na čak 73 posto do 2023. Početkom ovog desetljeća 95 posto korisnika posjećivalo je internetske stranice A1 preko računala, a danas gotovo 70 posto posjeta dolazi s mobilnih uređaja.
Prilagođavanjem novim navikama i potrebama korisnika te digitalnoj evoluciji oko nas i sami se mijenjamo iz tradicionalnog telekom operatora u digitalnu kompaniju. S novim brendom A1 namjeravamo postati vodič kroz složeno digitalno doba za sve naše korisnike, a njihove današnje potrebe ne mogu se zadovoljiti bez najmodernije infrastrukture poput optike, mreže nove generacije i 5G tehnologije. Zato kao A1 nastavljamo s razvojem najbrže mobilne mreže nove generacije koja korisnicima omogućava brzine i do 750 Mbit/s, te sa snažnim investicijama u vlastitu optičku mrežu za superbrzi internet koja trenutačno pokriva 500.000 kućanstava. Kao brend koji nudi sve konvergentne i ICT aspekte poslovanja kao što su mobilna, fiksna, TV i podatkovna rješenja te rješenja u oblaku i OTT usluge, želimo biti partner u digitalnoj transformaciji hrvatskog tržišta, društva i gospodarstva, rekao je Jiří Dvorjančanský, predsjednik Uprave A1 Hrvatska.
Jasminka Knežević
Najčitanije iz rubrike