Novosti
KAMPANJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

HTZ promovira posezonu na čak 11 stranih tržišta
Objavljeno 13. kolovoza, 2018.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) na društvenim mrežama, portalima i drugim online kanalima provodi kampanje za posezonu i jesen na 11 stranih tržišta, promovirajući napose nautičku i kulturnu ponudu, enogastronomiju te aktivni odmor, izvijestio je u ponedjeljak Glavni ured HTZ-a.
"Iako smo u samom srcu turističke godine, koja ostvaruje planirano dobre rezultate, fokusirani smo i na posezonu, od koje puno očekujemo, posebice u segmentu nautičkog turizma. Vjerujemo u jačanje rujna, tijekom kojeg su vremenski uvjeti u Hrvatskoj još uvijek vrlo povoljni, a turisti mogu doživjeti Hrvatsku u ipak nešto mirnijem okruženju nego tijekom glavne ljetne sezone. Slično je i u listopadu, kada će turistima još uvijek biti dostupan znatan broj sezonskih aviolinija, koje su aktivne do kraja tog mjeseca", rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.
Skrećući pozornost na promotivne kampanje za posezonu, koje su u tijeku na brojnim stranim tržištima, poput Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Francuske, Italije, Norveške, Češke, Španjolske i drugih, ističe da se odvijaju na portalima, displejima, društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter te YouTube kanalima i da će trajati do kraja rujna.
Od detalja iz kampanja HTZ izdvaja vizuale za promociju kulturnog turizma koji su tematski posvećeni Nikoli Tesli i njegovu Memorijalnom centru u Smiljanima uz naslov "This Place is Electrifying!", a za aktivni i posebice biciklistički turizam promovira se, primjerice, Pag, uz poruku "You‘ve Tried Moon-Walking But Have You Tried Moon-Cycling?", s obzirom na to da se na tom otoku nalazi predjel bez vegetacije te se često uspoređuje s Mjesečevom površinom.
Vrhunska se pak enogastronomija promovira, uz ostalo, uz poruku "This meet is so delicious because it‘s made by the wind", a nastavlja se dijelom i promocija Hrvatske uz proslavljene nogometaše i njihovo povezivanje s gradovima u kojima su rođeni. Tako se, primjerice, vizualno i komunikacijski povezuju Slavonski Brod i Mario Mandžukić, Donji Miholjac i Domagoj Vida, Zadar i Luka Modrić, Omiš i Ivan Perišić, Imotski i Ante Rebić, Karlovac i Dejan Lovren itd., a sve uz slogan "Croatia, Full of excellent players".
Posezonsku kampanju prati i jesenska verzija kampanje "Croatia Feeds" uz naslov "Take a Tour of Champions in the Tiny Country Which Dared to Dream", odnosno "Krenite na turneju prvaka u malenoj zemlji koja se usudila sanjati".Hina
Kampanje za posezonu i jesen na 11 stranih tržišta promoviraju nautičku i kulturnu ponudu, enogastronomiju te aktivni odmor
Možda ste propustili...