Autoglas
PREMIJERA ĆE BITI U LISTOPADU

Sedan A-klase dolazi krajem 2018. godine
Objavljeno 31. srpnja, 2018.
Nova A-klasa proizvodit će se u Aguascalientesu u Meksiku te Rastattu u Njemačkoj, a razvijena je u njemačkom Sindelfingenu

Mercedesova A-klasa Sedan bit će predstavljena krajem 2018. godine. Ova limuzina s četverim vratima ima međuosovinski razmak od 2729 milimetara i proporcije dinamične, ali istovremeno i kompaktne limuzine s kratkim prednjim i stražnjim prevjesima. U vrhu je svog segmenta glede prostora za glavu na stražnjim sjedalima. Usto, Sedan ima poznate prednosti A–klase koje podrazumijevaju moderne i učinkovite motore, visoku razinu sigurnosti zahvaljujući tehnološki naprednim sustavima za pomoć vozaču iz S-klase te intuitivni i pametni MBUX - Mercedes-Benz User Experience informacijsko-zabavni sustav. Uz koeficijent otpora zraka Cd od 0,22 i prednju površinu od 2,19 m², nova A-klasa Sedan ima najmanji otpor zraka od svih velikoserijskih vozila na svijetu i time izjednačava svjetski rekord modela CLA Coupé.


Nova A-klasa proizvodit će se u Aguascalientesu u Meksiku te Rastattu u Njemačkoj, a razvijena je u njemačkom Sindelfingenu. Ovaj novi model prvi put će biti predstavljen javnosti na Pariškom salonu automobila (od 4. do 14. listopada). "Nakon uspješnog starta A-klase stvari se u Mercedes-Benzu odvijaju brzo u smislu predstavljanja nove obitelji kompaktnih automobila. Kao odgovor na želje mnogih klijenata, sada prvi put nudimo A-klasu i kao limuzinu", kaže Britta Seeger, članica Upravnog odbora kompanije Daimler AG, odgovorna za oglašavanje i prodaju Mercedes-Benz automobila.
Dizajn prednjeg kraja izgleda vrlo progresivno. Tom dojmu pridonose niski i izduženi poklopac motora, tanka prednja svjetla s kromiranim elementom, dnevna pozicijska svjetla u obliku baklje – kao i prednja maska hladnjaka u obliku dijamanta s jednom prečkom i kromiranim klinovima (opcija) te središnje postavljena zvijezda. Mišićava i senzualna bočna strana vozila s precizno izvedenom karakterističnom linijom ističe savršeno oblikovani bočni volumen. Vanjska zrcala ugrađena su na bokove.
Dvodijelna stražnja svjetla ističu čisti stražnji kraj koji naglašava širinu vozila. Stražnji reflektori pomaknuti su na modularni dvodijelni stražnji branik. Ovisno o odabranoj opremi, stražnji branik dostupan je s crnim difuzorom ili kromiranom ukrasnom trakom i kromiranim završecima ispušnih cijevi.
Unutrašnjost nove A-klase potpuno je redefinirana svojim modernim, avangardnim izgledom. Mercedes-Benz odlučio se za potpuno novi pristup, potaknuvši revoluciju u kompaktnoj klasi iznutra s novim osjećajem prostranosti. Jedinstvena arhitektura unutrašnjosti posebno je oblikovana avangardnom izvedbom prednje ploče: dizajneri su potpuno uklonili kupolu iznad kokpita. Zahvaljujući tome, glavni dio prednje ploče u obliku krila širi se od jednih do drugih vrata bez vizualnog prekida.
Nova A-klasa Sedan u početku će doći s jednim dizelskim i jednim benzinskim motorom. Riječ je o A 200 (120 kW/163 KS, 250 Nm); sa 7G-DCT mjenjačem s dvije spojke. Kombinirana potrošnja goriva je 5,4-5,2 l/100 km. Motor A 180 d (85 kW/116 KS, 260 Nm); dolazi sa 7G-DCT mjenjačem s dvije spojke, uz kombiniranu potrošnju goriva 4,3-4,0 l/100 km.
Milan Bugarić
Sigurnost za putnike
Nova A-klasa prvi je Mercedes-Benz model koji je razvijen u novom tehnološkom centru za sigurnost vozila (TFS). Dizajn strukture vozila uključuje saznanja iz istraživanja stvarnih nesreća. Svaka pojedina komponenta karoserije razvijena je u skladu s detektiranim opterećenjima i naprezanjima, u smislu geometrije, debljine materijala, tehnologije spajanja i kvalitete materijala. Središnji dio sigurnosnog koncepta karoserije vrlo je kruta putnička kabina, koja je podvrgnuta naprezanjima u slučaju nesreće.
420

litara kapacitet je prtljažnika nove A-klase Sedan
2729

milimetara međuosovinski je razmak ove kompaktne limuzine
Unutrašnjost nove A-klase potpuno je redefinirana svojim modernim, avangardnim izgledom