Osijek
OSJEČKA TVRTKA AIR PANNONIA IMA PUNO POSLA

Među putnicima i zvijezde
Objavljeno 12. srpnja, 2018.

Iz Zračne luke Osijek neki je dan poletjela Cessna Citation 525A-CJ2, zrakoplov koji je upotpunio flotu osječke tvrtke Air Pannonia. Osim što je najkomforniji zrakoplov te klase, siguran je i pouzdan, a manje je poznato da je uz već postojeću Cessnu Citation 525-CJ1 to zrakoplov koji će prevoziti brojne svjetski poznate osobe.

- Poslovnim putovanjima bavimo se još od 2016. godine, a u svim ostalim segmentima zrakoplovstva prisutni smo od davne 1993. godine. Cessne koje imamo namijenjene su ljudima kojima je vrijeme novac i koji ga ne žele gubiti na komercijalnim letovima te želi zrakoplov koji će se prilagoditi njihovu vremenu – ispričala nam je Zrinka Kujundžija, marketing i sales manager tvrtke Air Pannonia. Dodaje kako je umnogome bolje kada, primjerice, pet ljudi iz neke tvrtke odlazi na put i u istom danu uspije doći na željeno odredište, bez presjedanja, muke s kupnjom aviokarata, spavanja u hotelima i sl. Uzmemo li u obzir da se na poslovnom letu sve to obavi u jednome danu, naša sugovornica kaže kako su to gotovo isti troškovi. Dakako, poslovni su letovi u neku ruku rezervirani samo za VIP osobe, odnosno ljude koji si mogu priuštiti izdvojiti i do nekoliko tisuća kuna samo da bi uštedjeli vrijeme.
Talijanski pjevač Zucchero, francuski profesionalni reli-vozač Sebastian Loeb, francuski bivši vozač Formule 1 Felipe Massa, francuski profesionalni košarkaš Tony Parker, kolumbijski nogometaš James Rodrigez, vlasnik Prade Patrizio Bertelli... samo su neki od klijenata koji su koristili usluge Air Pannonije i bili su, prema riječima naše sugovornice, više nego zadovoljni cjelokupnom uslugom, to više što im je osoblje zrakoplova maksimalno na raspolaganju. Štoviše, u situaciji kad klijent u posljednji trenutak promijeni rutu leta, osoblje će se lako prilagoditi, a ono što je klijentima također vrlo važno jest brzina, odnosno ušteda vremena. Tako se neće dogoditi da klijent mora putovati dugo, odnosno presijedati iz zrakoplova u zrakoplov, noćiti u nekom hotelu i sl., već je kvalitetno i brzo zrakoplovom Air Pannonije doveden do željenog odredišta.
Djelatnike Air Pannonije veseli to što su u Osijeku razvili svjetski poznati brend te da su u mogućnosti zapošljavati nove djelatnike. Tako su nedavno uposlili tri pilota, a Kujundžija s ponosom kaže kako uvijek nastoje zaposliti naše ljude i naglašava kako je njihova tvrtka dobar primjer da iz Slavonije u svijet ne smiju i ne mogu odlaziti samo negativne konotacije. Srećom, uspjeli su se izdignuti iznad prosjeka i doći u situaciju da ih svjetski i europski brokeri zovu i razvijaju letove. A njih prevoze hrvatski piloti, među kojima, doduše, nitko nije iz Osijeka, no zato im je, kaže Kujundžija, tvrtka puna Dalmatinaca.
- Generacijski se za pilota upiše njih pet-šest godišnje i nama bi bilo super kad bismo zaposlili nekoga iz Slavonije, no nema ih na tržištu rada. Ipak, naši su Dalmatinci odlični ljudi, pravi profesionalci i izvrsni zaposlenici i drago nam je da smo u srcu Slavonije pokazali da možemo uspjeti – zaključuje Kujundžija.
Inače, tvrtka Air Pannonia ima dvije baze, pa se tako prodajni centar, servis i sjedište nalazi u Osijeku, a zrakoplovi su stacionirani u Zagrebu. Osim te tvrtke, u Hrvatskoj su još dvije, sa sjedištima u Zagrebu i u Varaždinu.
Marija Mihelić
DISKRECIJA ZAJAMČENA
Ono što odlikuje poslovne letove jest diskrecija, pa tako Kujundžija ne smije otkriti brojne klijente, osim već navedenih, koji su se vozili zrakoplovima Air Pannonije.

- Bilo je situacija kad su osobe letjele našim zrakoplovima u posebim uvjetima sigurnosti, odnosno iz sigurnosnih razloga nitko nije smio znati gdje lete, niti da uopće lete. Diskrecija je iznimno važan segment, jer su mnogi klijenti vezani "teškim" ugovorima. Mi to moramo poštovati, bez iznimke - kaže Kujundžija.
Možda ste propustili...

KONCERT TEEN ZBORA INSTITUTA POLIFONIJA

Pomozite im otputovati u Belgiju na natjecanje

DUBRAVKA BIUK. V.D. PREDSTOJNICE KLINIKE ZA OČNE BOLESTI KBC-A OSIJEK

Uložili smo puno truda kako bismo čekanje na operaciju mrene skratili na 180 dana

Najčitanije iz rubrike