Osijek
TRPIMIROVA - DRINSKA

Kružni će tok biti pušten
u promet krajem srpnja
Objavljeno 11. srpnja, 2018.
Tehnički pregled zakazan je za 17. srpnja. Samo da vrijeme posluži izvođače radova, kaže Belajdžić

Krajem srpnja, gotovo devet mjeseci od početka radova, kružni tok na raskrižju Trpimirove i Drinske ulice trebao bi biti pušten u promet. U tijeku je nanošenje završnog sloja asfalta, nakon čega slijedi postavljanje horizontalne i vertikalne signalizacije, čime će investicija Grada Osijeka, vrijedna pet milijuna kuna, poprimiti finalni obris.

Nakon što su ranije u Tripirovoj ulici sagrađena dva kružna toka, jedan kod sportskog kompleksa Gradski vrt, drugi na raskrižju s Divaltovom i Gackom ulicu, čiju su gradnju financirale Hrvatske ceste, završetkom radova na kružnom toku na križanju s Drinskom ulicom te na ulasku u naselje Sjenjak, potpuno će biti dovršena rekonstrukcija te četverotračne prometnice i Osijek će dobiti novi cestovni ulazak u središte grada iz smjera južne obilaznice.
- Dogovoreni rok završetka radova je 23. srpnja, dok je tehnički pregled zakazan za 17. srpnja. Borimo se malo s vremenom, u ponedjeljak je bilo predviđeno nanošenje habajućeg, tj. završnog sloja asfalta na velikom kružnom toku, ali je zbog kiše sve prebačeno za utorak – rekla je pročelnica Odjela za graditeljstvo Ljiljana Belajdžić.
Vijest je to koja će zasigurno razveseliti sve građane, naročito one koji žive u naselju Sjenjak, jer se kroz taj dio grada svih ovih mjeseci promet otežano odvijao. Nesnosne gužve, blato i(li) prašina kroz koji tjedan bit će stvar prošlosti.
- Danas (utorak, nap. a.) i sutra ide završni sloj asfalta na velikom kružnom toku, nakon čega će se promet s malog kružnog toka na Sjenjaku, onog kod kafića Tango, premjestiti na veliki te će se, ako to dopusti nepredvidljivo vrijeme, završno asfaltiranje, kao i postavljanje vertikalne i horizontalne signalizacije, obaviti i na malom kružnom toku gdje se promet trenutno odvija – dodaje Belajdžić.
Podsjetimo, promet na raskrižju Trpimirove i Drinske ulice sve od kraja prošle godine odvijao se otežano, uz veliko opterećenje i smanjenu brzinu, da bi nakon 15. travnja bio potpuno preusmjeren na "mali" kružni tok na Sjenjaku, što je dodatno pogoršalo situaciju te je kod građana izazvalo frustracije. Razlog za tako dugotrajan proces rekonstrukcije tog dijela Trpimirove, kako kažu u Gradu, između ostalog je i u činjenici da je prije gradnje samog kružnog toka trebalo izmijeniti 50 godina staru infrastrukturu, magistralne cjevovode pitke vode i kanalizacije, koja je, s obzirom na naknadno priključene sadržaje, postala potkapacitirana. Dadajmo i to da je usporedno s ovim radovima i HEP, kao i neki drugi distributeri, obnavljao svoju mrežu, što je dodatno utjecalo na tijek radova.
Izvođač je projekta, kojim će Osijek dobiti suvremenu prometnicu visoke sigurnosti i protočnosti, tvrtka Osijek-Kotekst, a vrijednost investicije koju financira Grad Osijek iznosi oko pet milijuna kuna. Tomu treba dodati i trošak infrastrukturnih radova od 7,5 milijuna kuna, čiji je investitor, uz sufinanciranje Hrvatskih voda u iznosu od 80 posto, tvrtka Vodovod Osijek, a izvođač osječka tvrtka Gravia.


 

Ivan Alilović
Nakon nanošenja završnog sloja asfalta slijedi postavljanje vertikalne i horizontalne signalizacije
UBRZAVANJE PROMETA
Novo će prometno rješenje u obliku kružnog toka znatnije ubrzati dolazak u središte grada iz smjera južne obilaznice, kao i veću protočnost u suprotnom smjeru, pri dolasku iz središta grada prema Sjenjaku, ali i Drinskoj ulici, prema kojoj su se stvarale dugačke kolone.
Možda ste propustili...

LABORATORIJ ZA HUMANU REPRODUKCIJU

Očekuju još veći uspjeh u liječenju neplodnosti

KOD SPOMEN-OBILJEŽJA U PERIVOJU KRALJA TOMISLAVA

79. obljetnica oslobođenja Osijeka od fašista

Najčitanije iz rubrike