Autoglas
VEĆI I ZRELIJI

Tiguan, sportaš na visokim petama
Objavljeno 19. lipnja, 2018.
Ogromni, 19-inčni, kotači na kojima leži novi Tiguan auto drže zalijepljen za cestu. Vozilo plijeni poglede sa svih strana

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Highline uistinu je bogato opremljen automobil, u kojem ćemo teško poželjeti nešto dodatno, a posebnost sada testiranog modela je i R-Line paket eksterijera. Taj dodatak testni Tiguan vizualno čini još atraktivnijim.


Stariji modeli Tiguana nisu nam baš najbolje sjeli. Unutrašnjost, gotovo identična Golfu, i vanjština kao napuhani Golf nikako nam nisu bili privlačni. Čini se kako u tome dojmu nismo bili sami, pa je tako Volkswagen novi Tiguan izradio na novoj platformi s izgledom koji jednostavno osvaja na prvu! Tomu svjedoče i prodajni rezultati, koji pokazuju da je novi Tiguan u ovih nešto više od dvije godine izuzetno tražen model. Moderne i oštre linije na tragu su novih modela, svojstvenih samo Tiguanu. Moćan i mišićav stražnji kraj, bočna linija koja se proteže od prednjeg blatobrana do stražnjih LED svjetala, agresivan i sportski prednji kraj s farovima u LED tehnici te brojni elementi za offroad vožnju postavljeni su s nevjerojatnim međusobnim skladom. Taj sklad i pomalo agresivan sportski izgled nosi oznaku R-Line.


Od "običnog" Tiguana razlikovat će se u mnogo čemu, od drukčije oblikovanog prednjeg i stražnjeg kraja do brojnih crnih elemenata. Otvaranjem vrata slijedi novi "woow" efekt. Unutrašnjost je izrađena izuzetno kvalitetno s preciznim spojevima i detaljima. Idealnu poziciju lako je naći, a ergonomija je na visokom nivou. Velike kadice u vratima mogu primiti i najveće boce, a brojni pretinci otkrivaju praktičnost Tiguana. Veliki ekran audiouređaja nudi Mirror Link povezivanje s pametnim telefonom, tu je i detaljna navigacija, USB povezivanje…Virtualni kokpit priča je za sebe. Nudi nevjerojatno puno mogućnosti i individualizacije, ukratko, tri dana koja smo proveli s novim Volkswagen Tiguanom bila su nam prekratka za otkrivanje svih tih mogućnosti.

 

Osjećaj koji Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Highline pruža za upravljačem zaista je poseban. Ogromni, 19-inčni, kotači, s gumama širine 255/45, na kojima leži novi Tiguan automobil drže zalijepljen za cestu. Općenito automobil plijeni poglede sa svih strana. A vozač? Vozač se može opustiti u čarima vožnje koje pruža 2-litreni TDI snage 150 KS uparen s DSG automatskim mjenjačem. Inače, kada vozimo automatik, prepušteni smo samo uživanju, no s DSG-om je uživanje jednostavno još veće jer volimo biti uključeni i u mijenjanje brzina s pomoću papučica iza volana. Munjevito mijenjanje svih sedam brzina i mogućnosti koje pruža ovaj mjenjač tjeraju vas da uživate u svakom kilometru. Upravo takav dojam potvrđuje zašto je DSG jedan od omiljenih automatskih mjenjača uopće. Jako nam se sviđa mogućnost odabira režima vožnje. Tako su nam na raspolaganju čak četiri režima, koja Tiguan čine sasvim drugim automobilom. Prvi je ekonomični, drugi komforni, treći sportski, a četvrti model možemo individualizirati prema nekoliko parametara (upravljač, mjenjač, odziv itd.). Cijena za ovako opremljen Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Highline nešto je iznad 323.000 kuna. Marin Režić

Tradicionalno štedljiv


Glede sigurnosti teško je zamisliti nešto više. Naime, automobil se može samostalno držati unutar linija, pa i proći zavoj, držati razmak između automobila i kočiti ako uoči opasnost. Vožnja noću izuzetno je iskustvo zahvaljujući brojnim LED svjetlima, koja dopiru doslovno iz svakog kutka, a svako osvjetljenje moguće je u tančine regulirati.Tradicionalno štedljiv 2.0 TDI pokazao je još jednom svoje čari s potrošnjom od oko 5 litara. Vozili se polako i smireno ili brzo i dinamično, Tiguan je spreman za sva raspoloženja.

Možda ste propustili...

ODLIČAN POTEZ ORGANIZATORA VRHUNSKE UTRKE

Hrvatski rally veterani na WRC-u

POPULARAN GRADSKI AUTOMOBIL

Povoljnije do Toyote Axgo X