Učionica
SURADNJA AKADEMIJE ZA UMJETNOST I KULTURU I RIDER SVEUČILIŠTA IZ SAD-A

Od 28. do 30. svibnja održani Dani internacionalizacije u Osijeku
Objavljeno 15. lipnja, 2018.

U Osijeku su od 28. do 30. svibnja 2018., u okviru projekta „US consulting in promoting Croatian art, culture and heritage to international audience through on-line teaching and academic honesty; professional development on fundraising strategies“, koji financira Veleposlanstvo SAD-a u Hrvatskoj u sklopu programa „Small Grants Programme 2017-2018“, održani Dani internacionalizacije.

Projekt je rezultat suradnje Akademije za umjetnost i kulturu Sveučilišta u Osijeku i Rider Sveučilišta iz SAD-a te je u skladu sa strateškim ciljevima u visokom obrazovanju koji se odnose na internacionalizaciju visokoga obrazovanja i njegovu integraciju u europski i svjetski visokoobrazovni prostor. U realizaciji planiranih ishoda sudjelovali su profesori s Rider Sveučilišta iz SAD-a. Prof. Boris Vilić, MBA, dekan College of Continuing Studies & Westminster Continuing Education, održao je predavanje „Razvoj i važnost online učenja“ u cilju predstavljanja povijesnoga razvoja online učenja u SAD-u koje se kod nas još smatra novinom, dok u SAD-u započinje 1990-ih i danas obuhvaća čak oko 30 % visokoškolskoga obrazovanja. Predavanje prof. Vilića, „Akademska autentičnost i prevencija plagijata“, uputilo je na načine pomoću kojih se može provjeriti autentičnost studentskih radova čime se štiti integritet ne samo predmeta i profesora, već i cijele visokoškolske institucije.

Dr. Heeyoung Kim, ravnateljica Faculty Development of the Teaching and Learning Center s Rider Sveučilišta, održala je mnogo praktičnih radionica o kreiranju online kolegija kao razvoja kompetencija nastavnog osoblja, ali i kao dio projekta Croatian Studies koji je nastao u suradnji organizatora ovoga skupa i Association of Croatian American Professionals (ACAP). Posebnost je toga programa, naglašava izv. prof. art. Jasmina Pacek (AUK), u tome što će se u cijelosti izvoditi u online okruženju na engleskom jeziku. Njime se Akademija za umjetnost i kulturu, osim svojih umjetničkih projekata, počinje profilirati i u ostvarivanju programa edukativno-znanstvenoga sadržaja u međunarodnom okruženju.

Trodnevni program Dana internacionalizacije potvrda je potrebe daljnje internacionalizacije Sveučilišta u Osijeku kao i promišljanja o novim pristupima u kreiranju nastave na visokoškolskim institucijama. Dane internacionalizacije u Osijeku popratila je i Nikolina Papić, predstavnica Veleposlanstva SAD-a u Hrvatskoj, sudjelovanjem na radionicama kao i na okruglome stolu vezanom uz buduće projekte na kojem je bio nazočan i izv. prof. art. Robert Raponja, prorektor za kulturu, umjetnost i međuinstitucijsku suradnju Sveučilišta u Osijeku.

Katarina ŽERAVICA, Jasmina PACEK, Antonija MATIĆ
OČEKIVANI ISHODI I DOPRINOS PROJEKTA

edukacije o razvoju online učenja (kreiranje online kolegija, pedagoški pristup online učenju te sprječavanje plagiranja u online učenju) namijenjene u prvom redu nastavnom osoblju,

formiranje programa cjeloživotnoga učenja Croatian Studies s četirima predmetima – Hrvatski jezik, Hrvatska povijest, Hrvatska umjetnost i Hrvatska kultura, koji su u prvom redu namijenjeni studentima hrvatskoga podrijetla u Sjevernoj Americi, ali i ostalim zainteresiranim pripadnicima hrvatske dijaspore,

radionice o pisanju projekata kojima je cilj informirati i educirati polaznike o tome kako pronaći sponzorstava i potpore u međunarodnom okruženju.

RADIONICA O PISANJU PROJEKATA I PRONALAŽENJU SPONZORSTAVA

Denise Pinne, dopredsjednica Campaign Operations i ravnateljica Corporate and Foundation Relations, te Cathlene Leary-Elderkin, pomoćnica ravnatelja za Development and Science Literacy na Rider Sveučilištu, vodile su teorijsko-praktičnu radionicu o pisanju projekata i pronalaženju sponzorstava u međunarodnom okruženju. Za tu je radionicu postojalo veliko zanimanje s obzirom na ograničene visokoškolske proračune u domaćem okruženju. Stoga su na toj intenzivnoj trodnevnoj radionici sudjelovali djelatnici s većega broja sastavnica Sveučilišta te su polaznici imali mogućnost individualnoga rada s voditeljicama gdje su dobili savjete i preporuke vezane uz njihove specifične projekte iz različitih disciplina.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike