Ekonomija
"EPIC WEEK IN CROATIA"

Kampanju HTZ-a pregledalo 50 milijuna ljudi
Objavljeno 11. lipnja, 2018.

Proljetnu online kampanju Hrvatske turističke zajednice "Epic Week in Croatia" pogledalo je oko 50 milijuna ljudi u svijetu, a više od 60 tisuća njih postali su novi fanovi HTZ-a na društvenim mrežama, izvijestili su u ponedjeljak iz Glavnog ureda HTZ-a završetkom te kampanje. Kampanja je provedena na Facebooku, Twitteru, Instagramu i Pinterestu, gdje HTZ ima više od dva milijuna pratitelja, od kojih je najviše na Facebooku, oko 1,7 milijuna, a te brojke stalno rastu.H

Možda ste propustili...

SVJETSKI PODUZETNIK GODINE

Mate Rimac u užem izboru za nagradu

PRVI NATJEČAJ ZA OBNOVLJIVE IZVORE ENERGIJE

Farmerima za proizvodnju energije 200 milijuna kuna

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

OCJENJIVANJE KAKVOĆE KULENA U ŽK-U OSIJEK

Među 58 uzoraka kulena izabrali su šampiona

2

HRVATSKA NARODNA BANKA

Kuna je oslabila prema euru

3

PREDSTAVNICI HPK-a SASTALI SE S HOGANOM

Novi prijedlog ZPP -a ne prati stanje u poljoprivredi