Autoglas
PREMIJERA: NISSAN LEAF

Potpuno električni auto u ponudi je od lipnja
Objavljeno 29. svibnja, 2018.
Domet električnog Nissana Leaf je 378 kilometara prema normi NEDC

Nissan je prošli tjedan predstavio novi Nissan LEAF, na potpuno električni pogon. Bogato opremljen domišljatom tehnologijom, Leaf je prvi Nissanov automobil za europsko tržište opremljen naprednim sustavima za pomoć u vožnji ProPILOT.

Od početka prodaje prve generacije 2010. godine, Leaf je odabralo više od 300.000 kupaca. Posve novi model nudi još veći domet, privlačniji dinamičan dizajn, najnaprednije sustave za pomoć u vožnji u klasi i više mogućnosti povezivanja. Novi Nissan Leaf dostupan je u tri paketa opreme: Acenta, N-Connecta i Tekna, a na hrvatsko tržište stiže za nekoliko dana, početkom lipnja.

Novi Leaf dugačak je 4,49 metara, 1,79 m širok, 1,54 m visok i ima 2,70 m međuosovinskog razmaka. Na raspolaganju je deset boja karoserije. Unutrašnjost je posve novog dizajna, potpuno prilagođena vozaču te spaja pametno iskorišten prostor s optimalnom funkcionalnosti. Prtljažnik obujma 435 litara i stražnja klupa djeljiva u omjeru 60:40 nude zavidne mogućnosti odlaganja i maksimalnu iskoristivost. Najveći obujam prtljažnika s preklopljenim sjedalima iznosi 1176 litara.

Novi e-motor novog Nissana LEAF razvija 110 kW snage i 320 Nm okretnog momenta dovoljnih za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,9 sekundi. Domet mu je 378 km prema normi NEDC. Novi Leaf je i prvo električno vozilo homologirano prema normi WLTP, prema kojoj je s jednim punjenjem ostvario domet od 415/389 km u gradskoj vožnji. Taj homologacijski postupak preciznije odražava svakodnevne situacije u vožnji. To znači da vozači, zahvaljujući raširenoj mreži brzih punionica CHAdeMO mogu uživati u dužim putovanjima. Punjenje od signala upozorenja do 80 % kapaciteta (brzo punjenje – 50 kW) traje 40 do 60 minuta, a s punionicom Wallbox snage 7 kW od upozorenja do 100 % 7,5 sati.

Novi Leaf dostupan je od paketa opreme Acenta za 276.500 kuna.

Milan BUGARIĆ
Papučica e-Pedal

Revolucionarna papučica e-Pedal mijenja način na koji vozimo automobile omogućujući ubrzavanje, usporavanje i potpuno zaustavljanje vozila jednostavnim povećanjem ili smanjenjem pritiska na papučicu gasa. Otpuštanjem papučice automobil će usporiti i potpuno se zaustaviti, čak će i stajati na mjestu na nagibu, bez pritiska na papučicu kočnice. Zahvaljujući stopi usporavanja do 0,2 G uporabom papučice e-Pedal, vozači više ne moraju micati nogu s papučice gasa na papučicu kočnice kako bi usporili ili zaustavili vozilo. To pomaže smanjiti umor i stres u svakodnevnoj gradskoj vožnji.