Autoglas
AMG GT S ROADSTER

AMG obitelj dobila još jednog GT “sina”
Objavljeno 22. svibnja, 2018.
V8 bi-turbomotor od 4.0 litre isporučuje snagu od 522 KS i 670 Nm okretnog momenta. Do stotke mu treba 3,8 sekundi

AMG, Mercedesov poseban dio zadužen za proizvodnju sportskih automobila, odlučio je ovih dana javnosti premijerno pokazati još jedan AMG GT model. Riječ je o jurilici AMG GT S Roadster koja je upala između modela AMG GT Roadster i GT C Roadster. Radi se o kombinaciji lagane aluminijske karoserije, V8 bi-turbomotora, 7-stupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom (kvačilom), blokirajućeg diferencijala i sportskog ovjesa.

Sportske brojke AMG GT S Roadstera uistinu su moćne. V8 bi-turbomotor od 4.0 litre isporučuje snagu od 522 konjskih snaga i 670 Nm okretnog momenta. Do brzine od 100 km/h treba mu samo 3,8 sekundi, a najveća brzina mu je 308 km/h. Kada kupuješ ovakav automobil onda ne razmišljaš o “tenkiranju”, no treba napomenuti da mu je prosječna potrošnja 11,5 litara na 100 km, dok emisija CO2 iznosi 262 g/km.

- AMG GT obitelj je sa S Roadsterom dobila još jednog izuzetnog sportskog člana. Roadster S kombinira visoku dinamiku vožnje s emotivnim iskustvom vožnje na otvorenom. To je savršena alternativa za klijente AMG GT Roadstera okrenute perfomansama - rekao je na predstavljanju Tobias Moers, predsjednik Mercedes-AMG GmbH.

Što se tiče opremljenosti AMG GT S Roadster ima prilagodljive amortizere, AMG sjedala, AMG Chrome paket, Airscarf sustav za grijanje koji posebnim kanalima na sjedalu i naslonima za glavu dovodi topli zrak na vrat. Tu su i 19-inčni aluminijski naplatci s gumama 255/35 R19 sprijeda te 295/35 R19 straga. S Roadster nije potpuno originalan automobil, jer je većina dijelova i opreme izravno prebačena s druga dva modela, uključujući i platneni sklopivi krov. I unutrašnjost novog S Roadstera gotovo je ista, a razlika od druga dva modela su ukrasni elementi.

Početna cijena za AMG GT S Roadster u njemačkim salonima iznosi 148.577 eura, ili oko 1.115.000 kuna u Njemačkoj. Ta će cijena još rasti ako kupac poželi i dodatnu opremu poput keramičkih kočnica, AMG Dynamic Plus paketa, AMG Carbon-Fiber paketa, kao i mnogo drugih opcija. Nije trebalo sumnjati, narudžbe su već krenule, a prve isporuke očekuju se u srpnju.

Milan BUGARIĆ
MERCEDES IH KUPIO '90-ih

AMG su 1967. osnovali nekadašnji Mercedesovi razvojni inženjeri koji su krenuli s pripremom Mercedesovih modela za utrke. Godinama su rasli, ujedno isporučujući na tržište moćne tjunere pa ih je početkom 90-ih godina prošloga stoljeća Mercedesova uprava jednostavno odlučila kupiti. Od tada se Mercedes s konkurencijom, pronajprije Porscheom, natječe i na tržištu sportskih automobila.