Objavljeno 12. svibnja, 2018.
Direktor Odjela za marketing u booking.comu
Najnovije istraživanje Booking.coma otkriva neočekivani nerazmjer između želja i stvarnosti na putovanju. Pepijn Rijvers, viši potpredsjednik i direktor odjela za marketing u Booking.comu, komentira:
- Putovanja mogu ispuniti snove, omogućiti nam nova iskustva i u konačnici obogatiti naše živote. Osim što želimo povezati putnike s najboljim smještajnim objektima, također im želimo pružiti informacije i savjete o određenom odredištu tako da, neovisno o tome kamo žele otputovati, mogu pronaći inspiraciju da dožive što više, pomaknu granice i iskoriste svaku nezaboravnu priliku koja im se pruži. Kao inovatori u području turizma neprestano tražimo nove načine na koje nam tehnologija može pomoći da svima olakšamo putovanje i omogućimo svim putnicima da istraže svijet, neovisno o tome kamo žele otputovati i što žele raditi.
Što je još pokazalo istraživanja Booking.coma?
- Istraživanje pokazuje kako se samo jedan od deset ispitanika iz Hrvatske (13 %) nikada nije osjećao potpuno slobodnim i nesputanim na godišnjem odmoru, a 11 % osjećalo se potpuno nesputano samo jednom. Unatoč tome, postoji snažna želja za nesputanim putovanjem kod gotovo pola ispitanika (44 %) iz cijelog svijeta, a više od tri četvrtine putnika iz Hrvatske (76 %) želi uživati u svakom trenutku putovanja i putovati bez ograničenja.
Pitanje je i kako svladavati strah od putovanja?
- Jezična barijera jedna je od stvari koje zabrinjavaju putnike. 19 % ispitanika iz Hrvatske odgovorilo je kako je to nešto što im može stvarati poteškoće pri planiranju putovanja, a 19 % ispitanika iz Hrvatske zabrinuto je da bi se mogli izgubiti ako ne govore lokalni jezik. Putnici iz Hrvatske smatraju da ih sputavaju poteškoće pri pronalaženju smještaja (26 %), a 31 % brinu nepoznate situacije u kojima bi se mogli naći tijekom putovanja.
Kako pritom pomaže tehnologija?
- Tehnologija može pomoći u svladavanju te prepreke jer gotovo pola (49 %) putnika iz Hrvatske priznaje da tijekom putovanja često koriste tehnologiju. Zato je Booking.com predstavio Booking Assistant, chatbot koji radi na principu umjetne inteligencije i omogućuje putnicima da dobiju pomoć iz prve ruke za nadolazeće rezervacije - sve to preko intuitivnog sučelja za chat. (Priredio: D. J.)