Regija
ZAPELI RAČUNI ZA STRUJU

Brojni Đakovčani ove godine nisu dobili ni jednu uplatnicu HEP-a
Objavljeno 21. travnja, 2018.
HEP Elektra tvrdi da je u tijeku tiskanje i otprema računa te da je za obradu i tiskanje potrebno nekoliko radnih dana

ĐAKOVO - Kako nije s HEP-om sklopio ugovor o samoočitanju brojila Đakovčanin Vedran Salamon od početka ove godine svakodnevno pogledava u poštanski sandučić ne bi li ondje zatekao uplatnice za struju, no do jučer ih, kako nam se požalio, nije našao. Ipak, dan ranije, kaže, u sandučiću ga je zatekao obračun do sada utrošene električne energije koji je odmah platio. Ovaj problem, napominje, ne muči samo njega, nego i veći dio stanovnika njegove ulice.

- Mislim da nema bližeg ni daljeg susjeda u mojoj ulici koji je ove godine dobio uplatnice za struju. Jedni druge međusobno propitujemo što se dogodilo, no nitko ne zna odgovor. Žalosno je to što će se dug odjednom nagomilati, a mi za to nismo krivi - kaže Vedran.

Više, sa žaljenjem konstatira, ne možete otići u HEP i provjeriti koliko ste do toga dana potrošili struje, dobiti uplatnicu i platiti razliku. Oni pak koji su sklopili ugovor o samoočitanju kažu kako sada, nakon početnih muka s uspostavom poziva, sve ide glatko.

- Napravila sam ugovor, brojilo očitam između 25. i zadnjeg dana u mjesecu, nazovem broj 0800 300303, i uplatnica s iznosom koji odgovara mojoj potrošnji struje dođe sredinom idućega mjeseca - kaže Đakovčanka Suzana.

Gdje su zapeli računi Vedrana Salamona i njegovih susjeda pokušali smo doznati u HEP-u, odakle smo dobili sljedeći odgovor: “Slijedom zaprimljenog pitanja provjerili smo stanje aktivnosti vezano uz izradu i slanje računa na području Đakova te utvrdili da su za predmetno razdoblje napravljeni obračuni, a u tijeku je tiskanje i otprema računa. Za obradu i tiskanje potrebno je nekoliko radnih dana. Uobičajeno, prve rate šestomjesečnog obračunskog ciklusa imaju dospijeće krajem mjeseca, upravo zbog slanja računa i uplatnica sredinom mjeseca. Iako nastojimo maksimalno skratiti vrijeme obrade zaprimljenih mjernih podataka, ispisa računa i dostave, povremeno zbog tehničkih ograničenja nastaju manja kašnjenja”.

U HEP-u također savjetuju: “Kako se radi o velikim sustavima moguće je da u nekom dijelu procesa dođe do problema prilikom razmjene podataka, izrade ili dostave računa. Zbog toga i ovom prilikom molimo kupce HEP Elektre koji nisu dobili račun da se jave na e-mail elektra@hep.hr ili na besplatni telefon 0800 300303”.

Maja MUŠKIĆ
Ako je mogao doći obračun, zašto nisu uplatnice?

- Uplatnice nam ne šalju mjesecima, a onda nakon tri mjeseca dođe obračun za utrošenu električnu energiju. Gdje tu ima logike? Ja nisam ni pod kakvom ovrhom, ali nije čudno da brojni građani jesu, kad im se ovoliko duga nagomila - kaže Vedran.

Građani koji nisu dobili račun mogu se javiti na e-mail elektra@hep.hr ili telefon 0800 300303

negoduju

DUG ĆE SE NAGOMILATI, A GRAĐANI NISU KRIVI

Možda ste propustili...

SUFINANCIRALO MINISTARSTVO SPORTA

Otvoren je višenamjenski teren NK-a Suhopolje

NA NATJEČAJU 254 UČENIČKA RADA IZ RH

Odabrani najbolji šeširi osnovaca

Najčitanije iz rubrike