Mozaik
“BRAĆU NE DONOSE RODE” NA YOUTUBEU

Spot malih Đakovčana pregledan je više od osam milijuna puta
Objavljeno 3. veljače, 2018.
Na ideju snimanja spota na ovu pjesmu došla je voditeljica Zbora, učiteljica Željka Goluža Gregačević, a realizirao ga je Mario Šulina

Kad su u svibnju prošle godine stali pred kameru Marija Šuline i njegove Produkcije Nova, mališani iz Malog zbora Osnovne škole Josipa Antuna Ćolnića Đakovo ni slutili nisu kako će popularna pjesma uz koju su odrastale njihove majke i očevi "Braću ne donose rode" u njihovu videospotu izazvati neviđeni interes.

Spot uz pjesmu razigrane dječice, inače polaznika nižih razreda spomenute škole, donosi i čarobne prizore Đakova, pa mnogi stanovnici tog grada na istoku Đakovštine kažu kako je to najljepša, najgledanija i najslušanija razglednica koja je odaslana u svijet.

Inače, na ideju snimanja spota na ovu pjesmu došla je voditeljica Zbora, učiteljica Željka Goluža Gregačević, koja je i sama iznenađena velikim interesom koji su spot i pjesma pobudili na društvenoj mreži YouTube. Do jučerašnjeg dana on je pregledan čak 8,4 milijuna puta, a dnevno se pregledava i do 100.000 puta. Inače, u spotu se izdvaja djevojčica Lorena Ljepotić, a učiteljica Željka, koja je brižno pratila djecu u cijelom projektu, od ideje do realizacije, te osmislila scenarij, kaže da su, da bi se odradile sve pripremne radnje i dobili pristanci autora teksta i glazbe, u pomoć pritekli Lorenini roditelji. Cijela njezina obitelj živi uz glazbu. Tata svira u bendu, mali braco vježba sviranje na bubnjevima, a i striko i ujo su glazbenici.

- Bio je to doživljaj za djecu, od snimanja u studiju do snimanja spota. Kada smo krenuli u cijelu priču, nisam znala što očekivati. Djeca su bila odlična na snimanju, dala su 150 posto sebe. Čim smo krenuli s realizacijom, zatražili smo dopuštenje autora pjesme, te smo dobili odobrenje. Naravno da smo tražili dopuštenje da djeca iz Hrvatske pjevaju na ijekavici, što nam je i odobreno - kaže učiteljica Željka Goluža Grgačević.

Mario Šulina iz Produkcije Nova kaže kako je fascinantan broj pregleda ovog spota.

- Nitko od nas to nije očekivao s obzirom na to da smo radili slične projekte. Međutim, ovdje je prvi put upotrijebljena pjesma koja je za vrijeme bivše države bila izuzetno popularna. S obzirom na to da je riječ o dječjoj pjesmici, ta njezina popularnost zadržala se u mlađoj populaciji do dandanas. Moja je procjena da je ona, nakon što je prošla granice našeg područja, prešla i granice Hrvatske i ušla u područje bivše države. Broj pregleda zapravo je rezultat pregleda u Bosni, Srbiji, Sloveniji, Crnoj Gori, Makedoniji... Vjerujem da je tako došlo do ove vrtoglave brojke, drugog pojašnjenja nema - kaže Šulina.

- Kako je spot uglavnom sniman u školi, zaključili smo kako bi bilo dobro da ipak iziđemo iz tog prostora te da prikažemo grad u kojem je spot sniman. Tako smo dodali snimke katedrale iz zraka i zapravo njima otvaramo spot. Sad na kraju, sudeći prema broju pregleda, proizlazi da je on zapravo najveća reklama grada Đakova koja je dosad napravljena - zaključuje Šulina. Inače, tonski dio spota sniman je u studiju "Rockoko" Tihomira Ivanetića u Strizivojni.

Maja MUŠKIĆ
 
VELIKI ISKORAK U RADU ĆOLNIĆEVOG MALOG ZBORA

- U zajedničkom radu i stvaranju novih iskustava mali su učenici razvili i sigurnost u nastupu. Ovaj videospot veliki je iskorak u radu Ćolnićeva maloga zbora koji djeluje već deset godina, a može se vidjeti na YouTubeu i Dječjoj televiziji - kaže učiteljica Željka Goluža Gregačević dodavši kako su veliku potporu imali i od ravnatelja Škole Zvonka Belvanovića.

djeca

ODLIČNA NA SNIMANJU I DALA SU 150 POSTO

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana