Objavljeno 3. veljače, 2018.
Na ideju snimanja spota na ovu pjesmu došla je voditeljica Zbora, učiteljica Željka Goluža Gregačević, a realizirao ga je Mario Šulina
Kad su u svibnju prošle godine stali pred kameru Marija Šuline i njegove Produkcije Nova, mališani iz Malog zbora Osnovne škole Josipa Antuna Ćolnića Đakovo ni slutili nisu kako će popularna pjesma uz koju su odrastale njihove majke i očevi "Braću ne donose rode" u njihovu videospotu izazvati neviđeni interes.
Spot uz pjesmu razigrane dječice, inače polaznika nižih razreda spomenute škole, donosi i čarobne prizore Đakova, pa mnogi stanovnici tog grada na istoku Đakovštine kažu kako je to najljepša, najgledanija i najslušanija razglednica koja je odaslana u svijet.
Inače, na ideju snimanja spota na ovu pjesmu došla je voditeljica Zbora, učiteljica Željka Goluža Gregačević, koja je i sama iznenađena velikim interesom koji su spot i pjesma pobudili na društvenoj mreži YouTube. Do jučerašnjeg dana on je pregledan čak 8,4 milijuna puta, a dnevno se pregledava i do 100.000 puta. Inače, u spotu se izdvaja djevojčica Lorena Ljepotić, a učiteljica Željka, koja je brižno pratila djecu u cijelom projektu, od ideje do realizacije, te osmislila scenarij, kaže da su, da bi se odradile sve pripremne radnje i dobili pristanci autora teksta i glazbe, u pomoć pritekli Lorenini roditelji. Cijela njezina obitelj živi uz glazbu. Tata svira u bendu, mali braco vježba sviranje na bubnjevima, a i striko i ujo su glazbenici.
- Bio je to doživljaj za djecu, od snimanja u studiju do snimanja spota. Kada smo krenuli u cijelu priču, nisam znala što očekivati. Djeca su bila odlična na snimanju, dala su 150 posto sebe. Čim smo krenuli s realizacijom, zatražili smo dopuštenje autora pjesme, te smo dobili odobrenje. Naravno da smo tražili dopuštenje da djeca iz Hrvatske pjevaju na ijekavici, što nam je i odobreno - kaže učiteljica Željka Goluža Grgačević.
Mario Šulina iz Produkcije Nova kaže kako je fascinantan broj pregleda ovog spota.
- Nitko od nas to nije očekivao s obzirom na to da smo radili slične projekte. Međutim, ovdje je prvi put upotrijebljena pjesma koja je za vrijeme bivše države bila izuzetno popularna. S obzirom na to da je riječ o dječjoj pjesmici, ta njezina popularnost zadržala se u mlađoj populaciji do dandanas. Moja je procjena da je ona, nakon što je prošla granice našeg područja, prešla i granice Hrvatske i ušla u područje bivše države. Broj pregleda zapravo je rezultat pregleda u Bosni, Srbiji, Sloveniji, Crnoj Gori, Makedoniji... Vjerujem da je tako došlo do ove vrtoglave brojke, drugog pojašnjenja nema - kaže Šulina.
- Kako je spot uglavnom sniman u školi, zaključili smo kako bi bilo dobro da ipak iziđemo iz tog prostora te da prikažemo grad u kojem je spot sniman. Tako smo dodali snimke katedrale iz zraka i zapravo njima otvaramo spot. Sad na kraju, sudeći prema broju pregleda, proizlazi da je on zapravo najveća reklama grada Đakova koja je dosad napravljena - zaključuje Šulina. Inače, tonski dio spota sniman je u studiju "Rockoko" Tihomira Ivanetića u Strizivojni.
Maja MUŠKIĆ
VELIKI ISKORAK U RADU ĆOLNIĆEVOG MALOG ZBORA
- U zajedničkom radu i stvaranju novih iskustava mali su učenici razvili i sigurnost u nastupu. Ovaj videospot veliki je iskorak u radu Ćolnićeva maloga zbora koji djeluje već deset godina, a može se vidjeti na YouTubeu i Dječjoj televiziji - kaže učiteljica Željka Goluža Gregačević dodavši kako su veliku potporu imali i od ravnatelja Škole Zvonka Belvanovića.
djeca
ODLIČNA NA SNIMANJU I DALA SU 150 POSTO