Ekonomija
SPORTSKI TURIZAM U PORASTU

Rukometno prvenstvo donosi 25.000 noćenja
Objavljeno 13. siječnja, 2018.

Sportski je turizam s Eurom 2018, Europskim prvenstvom u rukometu, novu turističku sezonu, 2018., počeo na najbolji mogući način, jer će se zahvaljujući Prvenstvu ostvariti više od 25.000 noćenja.

“Europsko prvenstvo u rukometu, koje se od 12. do 28. siječnja 2018. održava u Hrvatskoj, i to u Zagrebu, Splitu, Poreču i Varaždinu, za nas je velik ali i sladak izazov”, izjavio je Goran Šprem, nekada proslavljeni rukometaš i reprezentativac, a danas uspješni izvršni direktor zadužen za sportski i korporativni turizam u Unilineu, vodećem hrvatskom turoperatoru, ujedno i službenoj putničkoj agenciji Eura 2018., najvećeg međunarodnog sportskog događaja ove godine u Hrvatskoj.

Poseban tim

“Unilineov tim na projektu Euro 2018 ima više od 80 osoba, od kojih je 30-ak turističkih specijalista te tim s više od 50 vozača”, nastavio je Ranko Petrović, izvršni direktor Europcara i logistike Unilinea, ujedno i vodeći čovjek operativnog tima.

Uniline tim brine se o smještaju i transferu sudionika Eura, i to s flotom od 50 osobnih vozila i 25 autobusa za više od 1200 službenih osoba Prvenstva, posebice 500 sportaša iz 16 europskih zemalja, a potom i članova stručnih timova i sportskih dužnosnika pojedinih nacionalnih saveza, Europske rukometne federacije (EHF), predstavnika medija i sponzora, kao i o grupnim dolascima više tisuća inozemnih navijača.

Za domaće navijače Uniline pokreće i poseban natječaj za dobivanje karata za pojedine utakmice na Facebook stranici Uniline Croatia.

Sportskom turizmu, s njegove tri sastavnice – turizmom sportskih događaja, turizmom sportskih uspomena i aktivnim sportskim turizmom – te s godišnjim obujmom od 660 do 700 milijardi dolara, koji u svjetskom turističkom kolaču sudjeluje s 14 posto, stručnjaci predviđaju izuzetno dinamičan rast u sljedećih desetak godina. Kao jedan od optimalnih oblika cjelogodišnjeg poslovanja, ovaj oblik turizma može znatno pridonijeti daljnjoj diverzifikaciji i održivosti hrvatskog turizma.

Širenje usluga

U okviru sportskog programa Unilinea kroz Hrvatsku godišnje prođe više desetaka tisuća korisnika tih usluga - od natjecatelja, trenera do navijača te dvadesetak sportskih saveza i klubova. Budućnost ovog poslovanja u vodećem hrvatskom turoperatoru vide u sustavnom i trajnom širenju usluga i stvaranju novih poslovnih modela u obliku racionalnih i isplativih rješenja za sportaše, klubove i saveze te njihove navijače i goste kroz vlastiti, specifični know-how – od organizacije sportskih razvojnih kampova za sve dobi do sportskih priprema i po potrebi ostalih pripremnih te natjecateljskih segmenata s pratećim uslugama.

Zdenka RUPČIĆ
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana