Osijek
OSTALI BEZ TELEFONA I INTERNETA

Obitelj Bezjak: Još od Božića smo odsječeni od ostatka svijeta
Objavljeno 12. siječnja, 2018.
Izlaskom tehničara na teren ustanovljeno je kako je problem u zračnoj mreži

Božić 2017. godine obitelj Bezjak iz osječkog prigradskog naselja Ivanovac pamtit će po prekidu telefonske i internetske veze, zbog čega su do danas, kako kažu, odsječeni od ostatka svijeta. Kvar koji se dogodio 25. prosinca Jela Bezjak prijavila je Hrvatskom telekomu sljedeći dan, na Stjepanovo, kada su joj obećali da će tehničari problem riješiti najkasnije za 48 sati.

Međutim, izlaskom tehničara na teren ustanovljeno je kako problem nije u ruteru ili telefonskoj liniji, već u zračnoj mreži na početku Crkvene ulice, na broju 6, dok kvar najviše utječe baš na njih, na kućnom broju 18a.

- Gotovo svakoga dana, osim za blagdane, zvali smo službu za korisnike u potrazi za informacijama, ali nam nikada nisu govorili ništa konkretno, već samo da će problem uskoro biti riješen. U međuvremenu, nakon početne intervencije Glasa Slavonije, Hrvatski telekom ponudio nam je bežični ruter, koji bismo platili znatno skuplje, a dobili bismo ograničen internetski promet - ljutiti su supružnici Bezjak. Ističu, preko interneta plaćaju većinu računa te, što im je najvažnije, komuniciraju s kćeri u Irskoj i sinom u Časničkoj školi u Zagrebu.

Iako je korisnik Hrvatskog telekoma još od 90-ih, Stjepan Bezjak, umirovljeni pomorac, ističe kako ga ova situacija podsjeća na vrijeme kada je prekooceanske pozive morao skupo plaćati samo kako bi se čuo s obitelji i prijateljima u Hrvatskoj. Naime, Bezjaci su sada prisiljeni više se koristiti mobilnim uređajima, a tako će biti još neko vrijeme. Iz Hrvatskog telekoma tek su im posljednjih dana pojasnili kako će nakon dogovora s HEP-om, odnosno Elektroslavonijom, tim njihovih tehničara moći izići na teren, što se procjenjuje u razdoblju od 15 do 30 dana.

- Smetnja je prijavljena 26. prosinca te je izlaskom na teren utvrđen kvar na zračnoj mreži, no zbog nemogućnosti pristupa mjestu kvara, napravljen je projekt izmicanja dijela zračne mreže na infrastrukturu HEP-a. Trenutno je u tijeku postupak dobivanja potrebnih suglasnosti, nakon čega će se u najkraćem mogućem roku korisniku ponovno omogućiti nesmetano korištenje usluga - stoji u službenom priopćenju Hrvatskog telekoma, a uz isprike zbog kvara naglašeno je i kako će mjesečna naknada korisničkog računa biti smanjena u skladu s trajanjem smetnje.

No, Jeli i Stjepanu Bezjak, uz to što se ne mogu redovito čuti i vidjeti s kćeri, najviše smeta odnos Hrvatskog telekoma prema njima kao dugogodišnjim korisnicima. Kažu, u službi za korisnike nikada nisu znali reći bar okviran datum rješenja problema, dok su im tek prije nekoliko dana ponudili privremeno, znatno skuplje rješenje u obliku bežičnog rutera. Kako naglašavaju, i prije su mnogi susjedi u Ivanovcu imali problema s povezanosti, ali su problemi uvijek rješavani u relativno kratkom roku, pa samo ostaje vidjeti kada će HEP i HT doći do sporazuma i kada će se obitelj Bezjak vratiti u 21. stoljeće.

Marko MANDIĆ
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike