Autoglas
VOZILI SMO

VW Polo 1.0 TSI Beats: Jednostavan i skladan, ali i moderan i elegantan
Objavljeno 19. prosinca, 2017.
VW Polo velik za svoju klasu. Od Golfa “četvorke” veći je unutra, prostraniji i ima veći prtljažnik

Prvi komentar koji smo izrekli prilazeći novom Polu bio je: “Pa velik je kao Golf!” Ovo nikako nije rečeno bez veze, novi je Polo dimenzijama velik gotovo kao nekadašnji Golf 4, kojeg i danas često (možda i prečesto) viđamo na našim cestama.

Novi je VW Polo uistinu velik automobil za svoju klasu. Polo je za razliku od dobrog starog Golfa “četvorke” veći unutra, prostraniji, pružajući više mjesta i ima veći prtljažnik. Dužina automobila premašila je četiri metra, pa će sada biti jasniji pojam veličine. Izvana novi je Polo tipični Volkswagen. Ako favorizirate njemačku preciznost i pouzdanost, inovativnost u pogledu tehnologije, određenu konzervativnost i izostajanje kakve ekstravagancije u dizajnu, tada možete znati da Polo ispunjava sve uvjete za automobil po ovim željama.

Kvaliteta izrade

Vanjski dizajn je svojevrsna evolucija prošlog modela. Jednostavan i skladan, ozbiljan i pomalo konzervativan, ali istodobno moderan i elegantan. Atraktivnost svakako podižu naplatci te svjetla izvedena u LED tehnici. U unutrašnjosti, kao ni dosad, čak ni u najnakrcanijim i najbogatijim primjercima, ne upada u zamku pretjerane razmetljivosti, pa se zahvaljujući tomu u njemu poprilično lako usredotočiti na ono što je doista bitno. To su prije svega dojam kvalitete izrade i dugovječnosti, a zatim i logičan, korisniku potpuno prilagođen raspored raznih funkcija i prekidača.

Preslikavanjem boje karoserije na armaturu i dijelove vrata te obruba središnje konzole, Polo je vrlo elegantno dobio mladenački živahan, a istodobno funkcionalan kokpit. Glavna instrumentna ploča u ravnini je sa središnjim infozaslonom (dijagonale od 6,5 do 8 inča) te po želji uključuje Active Info Display nove generacije s 11,7-inčnom dijagonalom (virtualni kokpit viđen u Golfu, Passatu itd.). Pokraj njega nalazi se još samo prekidač za sva četiri žmigavca, dakle, za slučaj nužde. Ispod njega su središnji otvori ventilacije, pa modul klime i pretinac s prostorom za indukcijsko punjenje mobitela.

Kompletna unutrašnjost, osim što odiše kvalitetom, očarava i dizajnom, nije dosadna i siva nego poprilično živahna zahvaljujući uporabi nekoliko boja. Svidio nam se audiosustav kojeg potpisuje Beats. Zvuk glazbe bit će kao na koncertu, a za bas je zadužen niskotonski zvučnik (sub) u prtljažniku.

Štedljivi dizelaš

Ako vam možemo dati jedan savjet pri odabiru novog Volkswagen Pola, to bi svakako bio odabir TSI motora. Zaista, uvijek iznova ostanemo više no ugodno iznenađeni u svakom aspektu ponašanja ovog 1-litrenog 3-cilindarskog motora koji u ovoj izvedbi razvija 95 KS. Izuzetno je uglađen i tih, a istovremeno živahan i potentan lansirati Polo na semaforu. Osim što će biti zabavan za vozača i putnike, ovaj će motor sačuvati i kune u novčaniku vlasnika. Naime, prosječna potrošnja na testu iznosila je od 4,5 do 5,5 litara, ovisno o tome gdje smo se vozili novim Polomm. Ovakav rezultat teško je postići i s najmodernijim dizelašem, stoga je preporuka za odabir TSI modela više no očita. Valja spomenuti i brigu manje oko regeneracije, DPF-a i EGR ventila koji su česta boljka modernih dizelaša.

Vožnja novog Pola je, dakle, zabavna, na cesti se drži kao limuzina, a neravnine upija s lakoćom. Od opreme teško je nabrojiti što sve Polo ima, ali ako nešto moramo istaknuti, to je onda adaptivni tempomat te nadzor vozila ispred i funkcija kočenje automobila.

Polo starta cijenom nešto većom od 99.000 kuna, dok se naš testni primjerak prodaje za nešto više od 143.000 kuna. Ako ga poželite vidjeti, dostupan je u autosalonu Remix Osijek.

Marin REŽIĆ

99.000

kuna startna je cijena Volkswagen Pola

143.000

kuna košta testni VW Polo 1.0 TSI Beats

Prosječna potrošnja na testu iznosila je od 4,5 do 5,5 litara, ovisno o tome gdje smo se vozili novim Polom