Objavljeno 14. studenog, 2017.
Protekla je školska godina 2016./2017. bila godina značajnih uspjeha za učenike i profesore Glazbene škole Franje Kuhača Osijek. To se očitovalo ne samo u reakciji publike na visoku kvalitetu i finoću mnogobrojnih glazbenih performansa u organizaciji škole ili, pak, u nekim drugim izvanškolskim koncertnim događanjima, nego i u stručnim zapažanjima članova ocjenjivačkoga suda na sudjelovanja učenika na domaćim i međunarodnim natjecanjima.
Nužno je kako je Glazbena škola primjer ovjekovječene i prepoznatljive tradicije u domeni glazbe na osječkom području, na razini Hrvatske, čak i izvan. Sve je to, zasigurno, poticaj i ovogodišnjim novim izazovima.
Upravo je početak nove školske godine pravi pokazatelj toga. Pod okriljem Hrvatskog društva glazbenih i plesnih pedagoga (HDGPP) u Domu kulture u Bjelovaru održana je regionalna inačica 55. hrvatskog natjecanja učenika i studenata glazbe i plesa – komorni sastavi. Glazbena škola predstavila se trima komornim sastavima.
Učenice Iskra Kujundžić i Lucija Pejić u II. kategoriji glasovirskog dua osvojile su I. nagradu (92, 00 b.). Njihova mentorica je profesorica Ivana Glavočević. U kategoriji trija sudjelovale su dvije skupine učenika. Leonarda Kavedžić (sopran), Vlatka Kladarić (sopran) i Nikola Varžić (glasovir) u II. su kategoriji osvojili I. nagradu (90, 67 b.). Mentorica je mr. art. Vesna Coufal Jaić, prof. U istoj su kategoriji, pod mentorstvom profesora Tomislava Hühna, Tin Reba (violina), Petra Sušić (violina) i Filip Nemet-Gužvić (viola) osvojili II. mjesto (87, 33 b.).
Za prvonagrađene, državna inačica ovog natjecanja sljedeća je razina iskušavanja dosega vlastitih glazbenih vještina, a osim značaja nagrade na regionalnoj ili finalnoj državnoj razini, iskustvo sudjelovanja nešto je što učenike i njihove mentore neprestano usmjerava i potiče na daljnji rad i postizanje što prepoznatljivijega glazbenoga identiteta.
Andreja VREKALIĆ
poticaj
JE TO I OVOGODIŠNJIM NOVIM IZAZOVIMA
Iskustvo sudjelovanja učenike i njihove mentore neprestano usmjerava i potiče na daljnji rad i postizanje što prepoznatljivijega glazbenoga identiteta.