Autoglas
POVRATAK U PROFITABILNOST DO 2020.

PACE!, Opelov strateški plan
Objavljeno 14. studenog, 2017.

Michael Lohscheller, glavni izvršni direktor tvrtke Opel Automobile GmbH, predstavio je strateški plan PACE!, kojim namjerava učvrstiti financijske temelje i povećati održivu konkurentnost i rast. Sve inicijative programa PACE! pridonijet će ciljevima generiranja pozitivnog slobodnog operativnog protoka gotovine, kao i operativne profitne marže za odjel proizvodnje automobila od 2 u prvoj fazi do 2020. godine te od 6 % do 2026. Kombiniranjem svih prednosti postići će se godišnja sinergija na razini Groupe PSA od 1,1 milijarde eura do 2020. te 1,7 milijarde eura do 2026. Sve poduzeto pridonijet će nižoj financijskoj točki pokrića za Opel/Vauxhall za 800.000 vozila, čime će se stvoriti profitabilan poslovni model bez obzira na tržišnu situaciju.

S dobivanjem sveobuhvatnog pristupa tehnologijama tvrtke Groupe PSA Opel/Vauxhall postat će vodeći europski proizvođač u smanjenju emisija CO2. Do 2024. sve će europske linije osobnih automobila biti elektrificirane, nudeći uz učinkovite motore s unutrašnjim izgaranjem i čisti električni pogon na bateriju ili pak plug-in hibridnu verziju. Do 2020. Opel/Vauxhall će na tržište izbaciti četiri elektrificirane linije automobila, uključujući Grandland X PHEV i novu generaciju Corse kao posve električnog vozila. Tvrtka će do 2020. povećati svoju konkurentnost smanjenjem troškova za oko 700 eura po automobilu. Poboljšana konkurentnost proizvodnih pogona dovest će pak do nove preraspodjele proizvodnje pojedinih modela radi bolje razine iskorištenosti za sljedeće desetljeće. Dvije platforme tvrtke Groupe PSA – CMP i EMP2 – bit će uvedene u sve Opelove/Vauxhallove tvornice.

Za početak, SUV utemeljen na platformi EMP2 planira se proizvoditi u Eisenachu 2019., a vozilo iz D-segmenta utemeljeno na istoj platformi dolazi u Rüsselsheim. Razmještaj novih pogonskih sustava među Opelovim/Vauxhalovim proizvodnim pogonima pratit će prijelaz s GM-ovih motora i prijenosa na one tvrtke Groupe PSA. Opel će do 2022. ući i na više od 20 novih izvoznih tržišta te ispitati globalne srednjoročne prilike za profitabilni prekooceanski izvoz. M.Bugarić