Zdravlje
VJEŽBAJTE JOGU S NAMA

Položaj čamca
Objavljeno 30. listopada, 2017.

Položaj koji je dobio ime jer s oblikom tijela nalikujemo čamcu na vodi koji se ljuljuška na valovima, pomaže kod bolnih leđa i kod problematike s ishijasom. O ostalim dobrobitima i koracima kako ga izvesti, pročitajte u daljnjem tekstu. Vježbu ćemo započeti ležeći u Savasani položaju (slika 1). Prste na dlanovima ćemo ispreplesti (slika 2) te ćemo spustiti ruke dolje, a trup i noge ćemo izdići lagano s poda prema gore. Iz tog se položaja krećemo ljuljuškati na jednu pa na drugu stranu kao čamac na vodi (slika 3 i 4). Na ovaj način ljuljamo se 10-ak puta ulijevo i udesno, i zatim se vraćamo nazad na leđa u Savasanu gdje se opuštamo i osvještavamo utjecaj vježbe na tijelo.

DOBROBITI VJEŽBE: izrazito jača trbušne mišiće, a također i mišiće leđa i nogu.

TERAPEUTSKO DJELOVANJE: povoljno utječe na probavu, pomaže kod bolnih leđa i kod problematike s ishijasom.

KONTRAINDIKACIJE: izvoditi oprezno ako imate bilo kakvih problema s lumbalnim dijelom leđa i to na način da vježbu izvodite savijenih nogu. Također, ne preporučuje se izvoditi vježbu ako ste nedavno imali bilo kakvu operaciju trbuha.

Vježbe pokazuje Nikolina Vrban, licencirana instruktorica joge u dvorani Yoga Home.

Možda ste propustili...

POLIKLINIKA OPTICAL EXPRESS I MENTAL TRAINING CENTER

Poznati Hrvati isprobali revolucionarne tehnološke inovacije