Osijek
KREATIVNA AGENCIJA STUDIO 33

Pokorili tržište grafičkog dizajna
Objavljeno 11. listopada, 2017.

Studio 33, kreativna agencija osnovana krajem 2014., nastao je kao ideja dvojice mladih grafičkih dizajnera, Lea Vinkovića i Igora Penovića, koji su nakon dugogodišnjeg rada u raznim agencijama svoje iskustvo odlučili pretočiti u novi posao na neistraženom, ali perspektivnom tržištu istočne Hrvatske.

Kreativnim radom tako su ubrzo počeli realizirati velike projekte i osvajati brojne nagrade na domaćim i međunarodnim natjecanjima, čime je potvrđena ne samo njihova kvaliteta nego i dominacija na zahtjevnom tržištu. Širok spektar dizajnerskih ideja u kontekstu dizajna vizualnih identiteta, kreiranja i redizajniranja brendova, proizvoda i usluga, ambalaže proizvoda te tiskanog i digitalnog dizajna omogućio im je osvajanje prestižnih nagrada u Comu, Barceloni, Los Angelesu i Buenos Airesu, a “osječka baza” nastavila je naporno raditi i preuzimati nove izazove. Trenutno su u Studiju 33 zaposlena četiri dizajnera, koja vrlo predano rade na svim projektima, strateški razvijajući svaki logotip, brend, proizvod i općeniti vizualni identitet brojnim klijentima. Što je sve potrebno za uspješan rad u području grafičkog dizajna, objasnio nam je upravo Leo Vinković, kreativni direktor Studija 33, koji od kraja osnovne škole njeguje ljubav prema dizajnu, zbog čega je nakon završetka Škole primijenjene umjetnosti i dizajna upisao studij dizajna na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu, gdje je stekao potrebna znanja i vještine za konkurentnost na tom rastućem tržištu.

- Uz talent i znanje, definitivno je potrebno iskustvo za rad u kreativnoj industriji. Potrebno je napredovati sa svakim danom i sa svakim projektom, jer samo radom na sebi - istraživanjima, posjećivanjem konferencija i proučavanjem konkurencije mogu se steći iskustva koja idu u korak s novim trendovima i tehnologijama na tržištu - istaknuo je Vinković. Projekti u Studiju 33 traju uglavnom četiri radna tjedna, koliko optimalno traje kreativni, ali i misaoni proces potreban za razvijanje brenda prema željama klijenata.

- Nakon što dobijemo narudžbu, tražimo relevantne informacije o proizvodu ili usluzi za koju se želi razviti brend. Tada pomnom strategijom i metodologijom promišljamo dizajn proizvoda i razvijamo koncept kojemu je u fokusu cjelokupan vizualni identitet – boja, oblik, font slova i samo značenje logotipa - objasnio je Vinković.

Marko MANDIĆ
VELIKI PROJEKTI I HUMANITARNE AKCIJE

Ekipa iz Studija 33 u samo je nekoliko godina uspješno završila više od dvadeset projekata, a kao najveći i najvažniji ističu se osvježeni vizualni identitet Ghetaldus optike i oživljeni brend NK Osijek te osmišljavanje naziva i brendiranje Pivnice Merlon. Tim su se projektima mladi dizajneri dodatno nametnuli na tržištu, a to je prepoznato i na međunarodnim natjecanjima u Los Angelesu i Barceloni. S druge strane, članovi ovog kreativnog studija rado sudjeluju i u humanitarnima akcijama, pa su tako lani dizajnirali kalendar za promicanje zaštite životinja, a nedavno su se uključili i akciju Movember Croatia “Počeši s razlogom”, kada su izradili testni vizualni identitet Onkološkom odjelu osječkog KBC-a.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike