Kultura
VIŠE OD 52 I POL TISUĆE GLEDATELJA U PROŠLOJ SEZONI

Aduti nove sezone: 1+1 gratis, buketić pretplata, kartica povjerenja
Objavljeno 11. listopada, 2017.
Upisi pretplate su u tijeku, a moto sezone je Kazalište koje spaja generacije.

U godini proslave 110. rođendana (7. prosinca, uoči Krležinih dana) osječki HNK svojim vjernim gledateljima (i onima koji će to tek postati) nudi niz zanimljivih novina, kako bi im omogućio da što povoljnije pogledaju reprizne i premijerne naslove ove, 111. kazališne sezone. Zadovoljno je to najavila poslovna ravnateljica Dražena Vrselja (koja je na ovu funkciju imenovana prije tri tjedna) medijima na jučerašnjoj konferenciji za novinare.

Novi se naslovi užurbano pripremaju jer se datumi premijernih izvedbi približavaju, za što su zaduženi umjetnički ansambli, kojima su na čelu Miroslav Čabraja (ravnatelj Drame) te Filip Pavišić (čelni čovjek Opere), ali i intendant Božidar Šnajder, a zadatak je marketinško-propagandne službe i poslovne ravnateljice privući što veći broj gledatelja, ali ih i zadržati. Osječki je HNK, tvrdi Dražena Vrselja, prvo nacionalno kazalište koje posebnu pozornost poklanja upravo marketingu i vidljivosti kazališta, njegovih rezultata u medijima. A uspjesi su, dodaje, evidentni. I ne kane stati na tom.

Za prošlu se kazališnu sezonu mogu pohvaliti brojkom od oko 52 i pol tisuće gledatelja. No cilj im je, kaže Dina Begović, voditeljica prodaje, propagande i marketinga, tu brojku povećati i čine sve da to i postignu. Za suradnju i pomoć obratili su se Katedri za marketing osječkog Ekonomskog fakulteta. Na čelu s prof. Mirnom Šimić Leko, studenti su kazalištarcima pomogli u istraživanju i izradi ponuda za postojeće i buduće pretplatnike i gledatelje. Jedna od njih je tzv. buketić pretplata, u sklopu koje gledatelj prema osobnom izboru (od 15 repriznih naslova) može izabrati tri i pogledati ih za 99 kuna.

Već ovoga četvrtka, u 19 sati, na programu je komedija “Jedan čovjek, dva šefa”, a gledateljima nude popularnu akciju “1+1 gratis”, što znači da za jednu kupljenu, drugu ulaznicu dobivate besplatno.

Kartica povjerenja je idealna za redovite posjetitelje HNK jer nakon odgledane četiri predstave, kazalište vas časti ulaznicom za peti naslov.

- Dolaskom u kazalište gledatelji nama iskazuju povjerenje - napomenula je Dina Begović, istaknuvši kako svoje najdraže možete darivati poklon-bonom, a za sebe (i druge) možete odabrati i stand up utorkom. Nakon prošlotjednog “eGOcentrika” Gorana Vugrineca Goca, sljedeći je naslov planiran za siječanj.

U sklopu akcije obiteljska subota (sve ulaznice po cijeni od 35 kuna), pustolovna komedija prema romanu Marije Jurić Zagorke “Vitez slavonske ravni” može se pogledati 14. listopada, u 19 sati, a 21. listopada “Moje pjesme, moji snovi”.

Upisi građanske pretplate za nove pretplatnike traju do 23. listopada, a moto ove sezone je Kazalište koje spaja generacije. Uvjereni su da će im to poći i prokušanim repriznim naslovima, ali i premijernima, od kojih prvi izlaze uskoro. Tako Matišićeve “Anđele Babilona” režira Vinko Brešan, a Verdijeva “Trubadura” Robert Bošković. Do kraja sezone premijerno će izvesti i Goldonijevu “Lukavu udovicu”, komediju “Skidajte se do kraja” T. McNallyja i D. Yazbeka, te operetu “Kod bijelog konja” R. Benatzkog i koncert klasične glazbe.

Narcisa VEKIĆ

7. prosinca

HNK OBILJEŽAVA 110. ROĐENDAN

NOVOPEČENI TAKSIST MIRO

Ravnatelj Drame i glumac Miroslav Čabraja zaštitno je lice novog promidžbenog spota HNK, u kojem je kao novopečeni taksist, prvoga radnoga dana, svojim 'klijenticama' (nakon što ih je sigurno odvezao do cilja), darovao ulaznice za predstave. Prema jučerašnjim podatcima, videouradak je pogledan više od 30 tisuća puta. U HNK-u su zadovoljni i nadaju se da će neke nove gledatelje potaknuti na dolazak u kazalište. Za Miroslava Čabraju snimanje je spota i vožnja taksija bilo čudno i dobro iskustvo, a drago mu je da su sve sudionice dragovoljno pristale na sudjelovanje u promidžbi.

Možda ste propustili...

“POSLJEDNJA FREUDOVA SEANSA”

Planet Art uKinu Urania

MUZEJ SUVREMENE UMJETNOSTI

Izložbe posvećene Kniferu i Vaništi

PREDSTAVLJENA KNJIGA MIRJANE KASAPOVIĆ: ZBOGOM POSTJUGOSLAVENSTVU!

"Jugoslavija je bila najneuspješnija europska država 20. stoljeća"

Najčitanije iz rubrike