Autoglas
SIGURAN U SEBE

Premijera: Volvo XC60
Objavljeno 3. listopada, 2017.
Početna cijena u Hrvatskoj je 403.350 kn, a odnosi se na solidno opremljeni model D4 AWD Momentum+

Volvo XC60 stigao je na hrvatsko tržište. Nakon čak devet godina, najprodavaniji europski premium SUV dobio je nasljednika. Potpuno je drukčiji, ali jako sličan starijem i većem “bratu”, modelu XC90. Unutrašnjost je bez iznimke – vrhunski luksuz.

XC60 nije pretjerano narastao s obzirom na prethodnika, no istegnuo se na sam vrh klase. Ponajprije na to upozorava njegova dužina od 4688 mm, a ide i u red širih – 1902 mm. Visina mu je 1658 mm, a međuosovinski razmak 2865 mm. Posljedica takve voluminoznosti ogleda se u težini koja se kod svih njegovih izdanja »vrti« oko dvije tone, što je za jedan automobil kompaktne klase – mnogo. Volumen prtljažnika dosegnuo mu je 505 litara, a zahvaljujući nizu rješenja može se od njega formirati i vrlo funkcionalno vozilo.

Ono što se prvo primijeti je veliki ekran osjetljiv na dodir koji zauzima gotovo čitavu središnju konzolu i preko kojeg se kontrolira informativno-zabavni sustav. Putnici straga imaju na raspolaganju 965 mm prostora za noge i 988 mm za glave putnika. Zanimljivo je da se najniža točka automobila od tla nalazi na visini od 216 milimetara.

Ono što karakterizira trenutnu ponudu XC60 je činjenica da su svi modeli u ponudi s pogonom na sve kotače. Tek se krajem godine počinje nuditi i verzija s pogonom na samo jednu osovinu. Mjenjači su manualni i automatski, i to jedan od najboljih na tržištu s osam stupnjeva prijenosa.

Benzinac s kojim počinje priča o toj vrsti motora je T5, čija je snaga 254 “konja”. Ubrzanje do 100 km/h mu je 6,4 sekunde, maksimalna brzina 220 km/h. Ono što je zanimljivo, čega se kod takvih motora gotovo “pribojavamo”, je prosječna potrošnja. No nema straha jer kako kazuju podaci, prosjek je samo 7,2 litre uz 164 g/km emisije CO2. Cijene oko kojih će se “vrtjeti” XC60 su u zoni 400 tisuća kuna. Kad se, pak, pojavi D3 i pogon samo na jednu osovinu, može se očekivati i verzija s cijenom između 300 i 350 tisuća kuna.

Početna cijena u Hrvatskoj je 403.350 kn, a odnosi se na solidno opremljeni model D4 AWD Momentum+ s automatikom, dizelskim motorom od 190 konja i pogonom na sve kotače.

Mato PAVLIČEVIĆ
Možda ste propustili...

POPULARAN GRADSKI AUTOMOBIL

Povoljnije do Toyote Axgo X

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku