Autoglas
KIA PICANTO

Kvalitetno začinjen
Objavljeno 8. kolovoza, 2017.

Kia Picanto donosi hrabar novi dizajn i visoku kvalitetu izrade, nove tehnologije u kabini te kupcima pruža više mogućnosti prilagodbe vozila nego ikada prije. To ga čini najsvestranijim automobilom u svojoj klasi.

Dizajnirali su ga Kijini centri za dizajn u Frankfurtu i korejskom Namyangu koji su zajedničkom suradnjom došli do ovog mlađahnog i energičnog izgleda. Izgled dopunjuju nova prednja svjetla s LED žmigavcima i LED dnevnim svjetlima. Novi materijali i dizajn putničke kabine donose osjećaj bolje kvalitete. Dominatan je horizontalni dizajn koji dodaje bolju vizualnu širinu i ističe povećane dimenzije. Kontrolna ploča usmjerenija je prema sredini, a u njezinom srcu nalazi se veliko 7-inčno lebdeće sučelje s dodirnim ekranom.

Tu je i sustav navigacije s 3D kartama i dostupan je s platformama Apple CarPlay i Android Auto za potpunu integraciju pametnih telefona. Spomenimo i stražnju parkirnu kameru, bežični mobilni punjač i USB priključak. Ključ privlačnosti je i mogućnost personalizacije kabine s jednim od pet dostupnih paketa boja. Jača, lakša karoserija ima šest standardnih zračnih jastuka (sprijeda i zavjese), te opcionalni zračni jastuk za koljena, kao i cijeli niz aktivnih sigurnosnih tehnologija. Prtljažnik se povećao na 255 litara, što je najviše u svojoj klasi, a donosi i dvostruku podnicu.

1.0-litreni MPI motor pruža potpuno novi doživljaj novog Picanta sa 67 KS uz moment od 96 Nm. Srednji izbor motora predstavlja već dobro poznati 1.2-litreni MPI s 84 KS i 122 Nm okretnog momenta. Za one koji traže više, tu je turbobenzinac sa 100 KS. Svi motori upareni su s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, a dostupan je i automatski. Prethodna generacija Picanta uvijek je dobivala pohvale za svoju kombinaciju dobre upravljivosti i udobne vožnje. Inženjeri su zadržali ove karakteristike i u novom modelu, pritom dodajući niz novih modifikacija na ovjesu – neovisni MacPherson ovjes sprijeda, i torzione opruge straga kako bi pružili bolju stabilnost u vožnji s bržim odazivom na upravljaču.

Pet je paketa opreme, a za najslabiji benzinski model s baznim paketom opreme LX Base treba izdvojiti nešto manje od 87 tisuća kuna.

Mato PAVLIČEVIĆ
Turbobenzinac kao top-ponuda

Iz zajedničkog izloga Kije i Hyundaija uzet je novi 1.0-litreni turbobenzinski motor s izravnim ubrizgavanjem goriva (T-GDI). Kada ovaj T-GDI motor s ravno 100 konjskih snaga krene u prodaju krajem ove godine, bit će najsnažniji motor koji se ikada nudio u Picantu te će isto tako ovo biti prvi put da Picanto ima turbobenzinski motor.

Možda ste propustili...